۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹
پیکاپ ژاپنی فروش بیشتری را تجربه خواهد کرد

پیکاپ ژاپنی فروش بیشتری را تجربه خواهد کرد

شرکت خودروسازی تویوتا نسل سوم تندرا را در دسامبر سال ۲۰۲۱ با پلت فرم TNGA-F و پیشرانه شش سیلندر وی شکل مجهز به توربوشارژر دوقلو عرضه بازار خواهد کرد.

بازار؛ گروه خودرو: در سال ۲۰۲۰ شرکت خودروسازی تویوتا موفق به فروش ۱۰۹ هزار دستگاه تندرا شد. این آمار نسبت به سال گذشته با دو درصد افت فروش مواجه بود. هرچند که نسبت به نیسان تیتان در بازارهای آمریکایی فروش بیشتری داشت، اما مدیران این خودروساز راضی نمی‌شوند.

به گفته مدیران ارشد تویوتا دلیل عدم فروش، جدید نبودن این خودرو است. براین اساس، این خودروساز ژاپنی تصمیم دارد با ارائه نسخه جدید قصد تقویت فروش در بازارهای جهانی دارد. این شرکت خودروسازی اعلام کرده که به زودی نسل سوم تندرا را روانه بازار خواهد کرد.

رابی فایندلی، رئیس شورای مشاور ملی فروشندگان تویوتا گفت: تندرا جدید هیجان انگیزترین محصولی هست که در پنج سال گذشته روانه بازار خواهد شد.

فایندلی افزود: مشتریان مدت زیادی هست که منتظر عرضه این نسل به بازار هستند و با پیش بینی‌های انجام شده می‌توان بیان کرد جز سه خودرو پر فروش در بازارها خواهد شد. بنابراین سعی شده بهترین کلاس خودرویی طراحی و ساخته شود تا نیازهای مشتریان به درستی پاسخ دهد.

گزارش‌های تایید نشده حاکی از آن است که این خودرو در دسامبر سال ۲۰۲۱ نسخه ۲۰۲۲ را با پلت فرم TNGA-F و پیشرانه شش سیلندر وی شکل مجهز به توربوشارژر دوقلو عرضه بازار خواهد کرد.

این درحالی هست که رقیب اصلی این محصول ژاپنی، یعنی فورد اف ۱۵۰ به تازگی نمونه رپتور را رونمایی و به زودی وارد بازار خواهد کرد. این انتظار وجود دارد نسل سوم تندرا در بالاترین سطح فروش در جهان قرار بگیرد.

کد خبر: ۷۳٬۱۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha