۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴
تمدید مراجعه بنگاه‌های آسیب دیده از کرونا به بانک‌ها
معاون اقتصادی رییس جمهور اعلام کرد

تمدید مراجعه بنگاه‌های آسیب دیده از کرونا به بانک‌ها

نهاوندیان، معاون اقتصادی رییس جمهور از تمدید مهلت مراجعه بنگاه‌های ورزشی، گردشگری و فرهنگی آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا به بانک‌ها تا نیمه اسفند ماه خبر داد.

به گزارش بازار، محمد نهاوندیان در حاشیه جلسه امروز ستاد ملی مبارزه با کرونا افزود: با توجه به آسیب شدیدی که شیوع بیماری کرونا به بخش‌های مختلف اقتصادی کشور وارد کرده بود ستاد ملی مبارزه با کرونا تسهیلات و کمک‌هایی را برای بخش‌های مختلف اقتصادی و بنگاه‌های کشور تصویب کرده است که بخشی از آن‌ها پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: ستاد ملی مبارزه با کرونا در مرحله دوم مصوبات مالی خود، تسهیلاتی برای بنگاه‌های مختلف سه بخش ورزشی، فرهنگی و گردشگری اعم از باشگاه‌های ورزشی، مراکز نمایشی و سینمایی و تولیدات رسانه ای، ناشران و کتاب فروش ها، مراکز بوم گردی و گردشگری و رسانه‌های این بخش با محوریت و تایید وزارتخانه‌های مربوط مصوب و ابلاغ کرده بود که مشمولان دریافت وام باید تا دی و برخی دیگر تا بهمن برای انجام امور بانکی به بانک‌های عامل مراجعه می‌کردند.

معاون اقتصادی رییس جمهور گفت: ستاد ملی مبارزه با کرونا امروز مصوب کرد با توجه به محدودیت‌های ترددی که در دی ماه ابلاغ شده بود و همچنین جذب نشدن بخشی از این منابع، این مهلت تا ۱۵ اسفند ماه تمدید شود.

نهاوندیان همچنین افزود: همه اطلاعات و بخشنامه‌ها و شرایط احراز وام و تسهیلات در سامانه آثار اقتصادی کرونا به نشانی https://coronomy.ir موجود است و افراد می‌توانند برای اطلاعات بیشتر به این پایگاه اینترنتی مراجعه کنند.

وی  از صدور بخشنامه‌های بانک مرکزی درباره این وام‌ها خبر داد و گفت: از شبکه بانکی کشور که در این مدت همپای کادرهای درمان و انتظامی فعالیت شبانه روزی داشتند تشکر می‌کنم و امیدوارم با همکاری شبکه بانکی کشور بتوانیم بنگاه‌ها را سرپا نگهداشته و از این مرحله پرخطر عبور کنیم.

کد خبر: ۷۲٬۳۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha