۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰
کشف ۲۵ میلیون ریال تخلف گران‌فروشی ماسک و ژل ضدعفونی‌کننده در سمنان
معاون صمت سمنان خبر داد:

کشف ۲۵ میلیون ریال تخلف گران‌فروشی ماسک و ژل ضدعفونی‌کننده در سمنان

سمنان – معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان از کشف ۲۵ میلیون ریال تخلف گران‌فروشی ماسک و ژل ضدعفونی‌کننده در شهر سمنان خبر داد و گفت: با متخلفان برخورد جدی می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی یحیایی پیش از ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با اشاره به سو استفاده و سودجویی برخی افراد از مسئله شیوع ویروس کرونا در منطقه اظهار داشت: پنج مورد تخلف به ارزش ۲۵ میلیون ریال در قالب گران‌فروشی ماسک و ژل ضدعفونی‌کننده در شهرستان سمنان کشف‌شده است.

وی بابیان اینکه تاکنون ۱۲۰ مورد بازرسی از واحدهای تجهیزات پزشکی و آرایشی و بهداشتی سمنان انجام‌شده است، تصریح کرد: ۵۵ بازرس صنعت، معدن و تجارت روزانه در حال گشت زنی مشترک با اداره کل تعزیرات حکومتی و دانشگاه علوم پزشکی سمنان هستند.

معاون نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت سمنان با اشاره به اینکه پرونده متخلفان به اداره کل تعزیرات حکومتی برای صدور رأی ارسال‌شده است، افزود: عموم مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موارد را از طریق شماره ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت اعلام و گزارش کنند.

یحیایی گفت: برخورد جدی با تخلفات صنفی اعم از گران‌فروشی، احتکار، کم‌فروشی و غیره در اولویت نخست بازرسان درگشت‌های نظارتی است.

به گزارش خبرنگار بازار، پیش‌ازاین ۱۱ مورد تخلف درزمینه گران‌فروشی و احتکار ماسک و لوازم ضدعفونی‌کننده در استان از سوی اداره کل تعزیرات حکومتی گزارش‌شده است.

کد خبر: ۷٬۱۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha