۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶
وضعیت مناسب کسب‌وکار یزدی‌ها نسبت به متوسط کشوری در آخر پاییز ۹۹
عضو انجمن اقتصاددانان ایران بیان کرد:

وضعیت مناسب کسب‌وکار یزدی‌ها نسبت به متوسط کشوری در آخر پاییز ۹۹

یزد- علوی‌راد، عضو انجمن اقتصاددانان کشور ضمن بیان اینکه آمار چک‌های برگشتی آذرماه ۹۹ نسبت به ماه قبل کاهش داشته، از وضعیت مناسب کسب‌وکار یزدی‌ها نسبت به متوسط کشوری در آخر پاییز ۹۹ خبر داد.

 عباس علوی‌راد در گفت‌وگو با بازار در خصوص آمار چک‌های مبادله‌ای در آذر ماه ۱۳۹۹ که توسط بانک مرکزی منتشر شد، گفت: مبلغ چک های برگشتی در آذر ماه ۹۹ در استان یزد معادل ۹۲۲ میلیارد تومان گزارش شده که این رقم نسبت به ماه قبل ۶/۵ درصد کاهش یافته است.

وی بیان کرد: در همین حال مبلغ چک‌های برگشتی در کل کشور در آذر ماه ۹۹ معادل ۲۳ هزار میلیارد تومان گزارش شده که نسبت به ماه قبل ۵/۶ درصد افزایش یافته است.

به گفته عضو انجمن اقتصاددانان ایران، در واقع استان یزد در مبلغ چک‌های برگشتی در آخرین ماه پاییز ۱۳۹۹ در مقایسه با کل کشور روند کاملاً معکوس و رو به بهبودی را تجربه کرده است. 

علوی‌راد با بیان اینکه چک‌هایی که برگشت می‌خورند آیینه وضعیت فعالیت‌های اقتصادی و شرایط فعالان کسب و کار است، افزود: به نظر می‌رسد در انتهای پاییز ۱۳۹۹ فضای کسب و کار استان یزد در شرایط کرونایی نسبت به کل کشور به طور نسبی مناسب‌تر بوده است. 

کد خبر: ۷۱٬۷۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha