۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۸
 فضای صادرات محصولات گازی پارس جنوبی بهبود می‌یابد
مدیر هماهنگی تولید شرکت ملی گاز:

فضای صادرات محصولات گازی پارس جنوبی بهبود می‌یابد

بوشهر - مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران روند فرآورش و تولید گاز در پارس جنوبی را مطلوب خواند و گفت: فضای صادرات محصولات گازی بهبود می‌یابد.

به گزارش خبرنگار بازار مسعود زردویان عصر سه‌شنبه در بازدید از پالایشگاه‌های یازدهم و دوازدهم پارس جنوبی اظهار داشت: در راستای افزایش تولید در پارس جنوبی تلاش های خوبی صورت گرفته و طرح‌های مهمی اجرایی شده است.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش و فعالیت شبانه روزی کارکنان و متخصصان مجتمع گاز پارس جنوبی گاز مورد نیاز هموطنان در فصول سرد سال طبق برنامه در حال انجام است.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران اضافه کرد: امیدواریم این روند با موفقیت سپری شود و شاهد دستیابی به اهداف مد نظر در زمینه فراورش و تولید گاز باشیم.

وی در ارتباط با روند پیشرفت فیزیکی اسکله خدماتی در سایت دو بیان کرد: با تکمیل پروژه اسکله خدماتی در سایت دو، فضای صادرات محصولات گازی روند بسیار خوبی خواهد داشت و در آینده بسیار نزدیک شاهد موفقیت های بزرگی در این حوزه خواهیم بود.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران به همراه مدیر توسعه منابع انسانی و مدیر امور بین الملل شرکت ملی گاز ایران، مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی، مدیران پالایشگاه های دهم، یازدهم و دوازدهم و مدیران ستادی مجتمع از پالایشگاه های یازدهم و دوازدهم و اسکله خدماتی سایت دو بازدید کرد.

کد خبر: ۷۱٬۷۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha