۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
روزانه ۵۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان سمنان انجام می‌شود
معاون سازمان صمت استان سمنان:

روزانه ۵۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان سمنان انجام می‌شود

سمنان- معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان بابیان اینکه روزانه ۵۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان انجام می‌شود، گفت: تشدید نظارت در بازار شب عید در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی یحیایی پیش از ظهر سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با تأکید بر اینکه طرح تشدید نظارت بر بازار شب عید یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد است، اظهار داشت: در حال حاضر روزانه ۵۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان سمنان انجام می‌شود.

وی از مشارکت ۴۰ اکیپ بازرسی برای بازدید از واحدهای صنفی استان خبر داد و افزود: این طرح از ۱۵۶ بهمن‌ماه آغازشده و تا دو ماه ادامه دارد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به اینکه بازار شب عید به‌زودی فعال می‌شود، تصریح کرد: با توجه به شرایط حساس ایام پایانی سال و افزایش تقاضای عمومی برای بسیاری از کالاها و خدمات در این ایام، ضرورت پایش وضعیت بازار کالا و خدمات به‌ویژه کالاهای اولویت‌دار احساس می‌شود.

یحیایی بابیان اینکه فعالیت‌های نظارتی بر سطح مراکز فعال تجاری و اقتصادی استان و جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها انجام می‌شود، گفت: بالغ‌بر ۸۰ نفر در استان سمنان در قالب ۴۰ اکیپ بازرسی متشکل از بازرسان سازمان صمت استان و اتاق اصناف و با همکاری بسیج اصناف و ناظران افتخاری وضعیت نرخ کالا و خدمات موجود، کمبود و فراوانی کالا و خدمات ضروری اولویت‌دار در سطح عرضه را به‌صورت ویژه و شبانه‌روز رصد می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه عموم مردم می‌توانند در این طرح مشارکت داشته باشند، اضافه کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره ۱۲۴ سامانه ستاد خبری این سازمان تماس بگیرند

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بیان کرد: کشیک‌های نوروزی و گشت‌های نظارت و بازرسی در ایام نوروز حتی ایام تعطیل، مانند سایر روزها فعال هستند و با هرگونه تخلف در واحدهای صنفی، سطح عرضه و... برخورد می‌شود.

کد خبر: ۷۱٬۶۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha