۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
آزادراه تبریز- بازرگان حلقه مفقوده محور ترانزیتی آسیا- اروپا
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی تشریح کرد؛

آزادراه تبریز- بازرگان حلقه مفقوده محور ترانزیتی آسیا- اروپا

تبریز- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی گفت: یک چهارم پروژه‌های آزادراهی کشور در استان در حال اجرا است که اگر به بهره‌برداری برسند سهم بسزایی در افزایش نقش اقتصادی استان خواهند داشت.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی، داود بهبودی ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر اظهار کرد: دولت موظف است برخورداری‌ها و امکانات جامعه را افزایش داده و در کنار آن شرایط رفاه و رضایتمندی درونی مردم را فراهم آورد.

وی افزود: مجموعه اقداماتی که دولت‌های مختلف بعد از انقلاب انجام داده و هزینه‌هایی که صرف کرده‌اند در دو بخش کالبدی و زیربنایی مثل احداث راه‌ها و جاده‌ها، سدها، بیمارستان‌ها، مدارس و غیره و نرم افزاری مثل اصلاح روش‌ها و فرآیندها و بهبود فضای کسب و کار قابل بررسی است.

بهبودی تصریح کرد: با توجه به مسائل، مشکلات و محدودیت‌هایی که در مقاطع مختلف وجود داشته نمی‌توان گفت همه اقدامات دولت‌های بعد از انقلاب موفقیت‌آمیز و رضایت بخش بوده؛ کم و کاستی‌هایی همواره وجود داشته که البته تلاش شده تعدیل و به حداقل برسد.

وی در ادامه به عملکرد هشت ساله دولت تدبیر و امید در آذربایجان‌شرقی اشاره و اضافه کرد: در هفته‌های اخیر بالاخره بعد از سال‌ها انتظار، تلاش، پیگیری و رفع موانع مختلف شاهد افتتاح و به بهره‌برداری رسیدن آزادراه سهند- تبریز بودیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه جاده تبریز- اهر که جزو مطالبات جدی مردم بود زیر بار ترافیک رفته و تقریبا در مرحله بهره‌برداری قرار گرفته، افزود: بیش از ۸۰ درصد از باند دوم جاده بستان آباد- سراب نیز به بهره‌برداری رسیده است.

بهبودی آزادراه  تبریز-مرند- بازرگان را جزو حلقه‌ها مفقوده محور ترانزیتی آسیا- اروپا خواند و گفت: قطعه مرند- تبریز این آزادراه توسط پیمانکار در حال اجرا و قطعه مرند تا سه راهی خوی و ایواوغلی در حال واگذاری به پیمانکار است و سایر قطعات نیز که در آذربایجان‌غربی قرار دارد با جدیت پیگیری می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: آزادراه مرند- تبریز- بازرگان یک پروژه آزادراهی ۲۵۴ کیلومتری بسیار مهم است  که می‌تواند در محور ترانزیتی کشور و منطقه شمال‌غرب نقش موثری ایفا کند.

کد خبر: ۷۱٬۲۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha