۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱
 ۸ میلیارد تومان تسهیلات به عشایر خراسان جنوبی پرداخت شد
مدیرکل امور عشایر خراسان جنوبی:

۸ میلیارد تومان تسهیلات به عشایر خراسان جنوبی پرداخت شد

بیرجند-عصمتی پور، مدیرکل امور عشایر خراسان جنوبی از پرداخت ۸ میلیارد تومان تسهیلات با همکاری بنیاد برکت به جامعه عشایری استان خبر داد.

مهدی عصمتی پور در گفتگو با خبرنگار بازار  ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: در دهه فجر امسال دو هزار و ۵۸۰ پروژه توسط دستگاه های عضو کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر خراسان جنوبی افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این پروژه ها حدود ۳۲۷ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است، افزود: اداه کل امور عشایر نیز در این ایام ۳۶ پروژه یا اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد افتتاح خواهد کرد.

مدیرکل امور عشایر خراسان جنوبی بیان کرد: ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات با همکاری بنیاد برکت برای عشایر استان در راستای اشتغال زایی اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه این تسهیلات برای خرید و نگهداری دام سبک در اختیار عشایر قرار می گیرد، عنوان کرد: به ازای هر متقاضی می تواند ۵۰ میلیون تومان تسهیلات چهار درصد با بازپرداخت پنج ساله دریافت کند.

عصمتی پور با اشاره به اینکه تاکنون هشت میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است، اظهار داشت: در خصوص دو میلیارد تومان باقیمانده  نیز تشکیل پرونده انجام و متقاضیان در نوبت پرداخت قرار دارند.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال تا کنون ۳۳ میلیارد تومان تسهیلات در اختیار عشایر قرار گرفته است.

کد خبر: ۷۱٬۱۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha