۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸
اجرای عملیات مضرس کاری در ۲۵ هزار مترمربع از منطقه سردره گرمسار
رئیس اداره نگهداری راه و ابنیه اداره کل راهداری استان سمنان خبرداد:

اجرای عملیات مضرس کاری در ۲۵ هزار مترمربع از منطقه سردره گرمسار

سمنان- صداقت، رئیس اداره نگهداری راه و ابنیه اداره کل راهداری استان سمنان بابیان اینکه عملیات مضرس کاری در ۲۵ هزار مترمربع از منطقه سردره گرمسار اجرا شد، گفت: ۵۰۰ میلیون تومان برای اجرای این پروژه هزینه شده است.

وحید صداقت در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به اجرای عملیات مضرس کاری در ۲۵ هزار مترمربع از منطقه سردره گرمسار اظهار داشت: این پروژه در راستای رفع نقاط حادثه‌خیز در محورهای حوزه استحفاظی استان سمنان اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سطح آسفالت و روکش جاده براثر بارش باران و گذر زمان دچار آسیب می‌شود، تصریح کرد: به همین دلیل اصطحکاک لاستیک خودروها در سطح جاده کاهش می‌یابد و منجر به واژگونی و وقوع تصادف در هنگام بارندگی می‌شود.

رئیس اداره نگهداری راه و ابنیه اداره کل راهداری استان سمنان با تأکید بر اینکه منطقه سردره گرمسار دارای قوس‌های تندی است که احتمال وقوع حادثه را در این منطقه افزایش می‌دهد، خاطرنشان کرد: ۵۰۰ میلیون تومان برای اجرای این عملیات هزینه شده است.

صداقت با اشاره به اینکه مصالح حاصل از اجرای این پروژه بازیافت می‌شود، یادآور شد: این مصالح در پروژه‌ها روکش آسفالت راه‌ها روستایی به‌کارگیری می‌شود.

کد خبر: ۷۱٬۱۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha