۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
۵ طرح بازآفرینی شهری در کردستان به بهره‌برداری می‌رسد
مدیرکل راه و شهرسازی کردستان:

۵ طرح بازآفرینی شهری در کردستان به بهره‌برداری می‌رسد

کردستان- ثابتی، مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: پنج طرح بازآفرینی شهری به مناسبت دهه فجر در این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

محمدصدیق ثابتی در گفتگو با خبرنگار بازار به پروژه های قابل افتتاح حوزه راه و شهرسازی کردستان در دهه فجر امسال اشاره کرد و اظهار داشت: پنج طرح باز آفرینی شهری با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان طی ایام الله دهه فجر امسال در استان افتتاح می‌شود.

وی اضافه کرد: این پروژه ها شامل افتتاح مدرسه ۹ کلاسه سننله سنندج با اعتبار چهار میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان و سنگفرش و پله گذاری کوچه های محله فرجه و کانی کوزله و عباس آباد سنندج با اعتبار سه میلیارد تومان است.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان افزود: بهسازی معابر شهرک امام خمینی(ره) شهرستان قروه با صرف اعتبار ۵۸۷ میلیون تومان، اصلاح شبکه جمع آوری و انتقال فاضلاب شهرستان قروه با اعتبار یک میلیارد و ۳۳۷ میلیون تومان و پله گذاری و دیوار چینی و سنگفرش معابر شیب دار شهر سروآباد با اعتبار ۸۵۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان از دیگر پروژه های قابل افتتاح حوزه بازآفرینی شهری در استان است.

ثابتی یادآور شد: علاوه براین پنج کیلومتر بزرگراه از قطعه پنج بزرگراه کرمانشاه-میاندوآب محور سنندج-دیواندره که با صرف اعتبار ۱۵ میلیارد تومان احداث شده است در این ایام به بهره‌برداری می رسد.

کد خبر: ۷۰٬۸۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha