۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۴
 ۷ نیروگاه کوچک برق آبی در مازندران احداث شد
مدیرعامل آب منطقه ای مازندران:

۷ نیروگاه کوچک برق آبی در مازندران احداث شد

ساری- یخکشی، مدیرعامل آب منطقه ای مازندران گفت: تاکنون هفت واحد نیروگاه کوچک برق آبی در راستای بهره وری و استفاده حداکثری از منابع آبی در استان احداث شده است.

محمدابراهیم یخکشی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به احداث هفت نیروگاه کوچک برق آبی در استان اظهار داشت: این طرح ها در راستای ارتقای بهره وری و استفاده حداکثری از منابع آبی در استان ایجاد شده است.

وی ادامه داد: همچنین ده ها واحد پرورش ماهی، واحدهای متعدد گردشگری، طرح مهم آبرسانی به شهر ساری و طرح هایی نظیر گردشگری پارک ملل، پارک موزه دفاع مقدس و دو سد لاستیکی در فرح آباد و لاریم اجرا شده است.

وی بازچرخانی و استفاده مجدد از آب، استفاده از پساب ها، استفاده چندمنظوره از یکصد آب بندان از جمله دشت تجن را از دیگر طرح های آبی بیان کرد.

یخکشی با اشاره به بازدید رئیس سازمان ملی بهره وری ایران از طرح های آب منطقه ای گفت: اقدامات بهره وری آب منطقه ای استان در سطح ملی به عنوان یک تجربه مستند سازی خواهد شد.

مدیرعامل آب منطقه ای مازندران، ایجاد اشتغال، کاهش مصرف سوخت فسیلی را از جمله اهداف نیروگاه های کوچک برق آبی برشمرد که در ارتقای بهره وری نقش به سزایی دارند.

کد خبر: ۷۰٬۵۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha