۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
نشان ملی بهره‌وری به بنگاه‌های اقتصادی موفق کشور داده می‌شود
رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران:

نشان ملی بهره‌وری به بنگاه‌های اقتصادی موفق کشور داده می‌شود

ساری- رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران گفت: به زودی نشان ملی بهره‌وری به بنگاه‌های اقتصادی، دستگاه‌ها و استان‌های موفق اعطاء می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، فاطمه پهلوانی صبح چهارشنبه در جلسه شورای راهبری توسعه در سالن سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با بیان اینکه مفاهیم توسعه به صورت دقیق در تاروپود رفتاری و کرداری مدیران و مردم ایجاد و نهادینه شود، گفت: عملکرد برخی مدیران ضد بهره وری است.

وی اصلاح در ساختارها و فرآیندها را برای دستیابی به بهره وری مهم دانست و گفت: به زودی برنامه آموزشی مفاهم بهره وری برای متولیان و کارشناسان دستگاه های اجرایی به صورت آنلاین برگزار می شود.

وی خواستار بهره گیری و تقویت مشاوران بهره وری در ادارات استان ها شد و گفت: به زودی اعطای نشان ملی بهره وری به دستگاه ها، بنگاه های اقتصادی و استان های موفق در حوزه بهره وری انجام می شود.

پهلوانی با اشاره به اقدام مهم سازمان ملی بهره وری ارزیابی و اندازه گیری بهره وری بنگاه های دولتی واثربخشی اظهار داشت: در این راستا بهره وری دستگاه ها اندازه گیری و اعلام می شود.

رئیس سازمان ملی بهره وری ایران با تاکید براینکه سیستم و نظام مدیریت بهره وری باید در کشور پیاده سازی شود، گفت: برای اجرا و پیاده سازی بهره وری باید زیرساخت های مورد نیاز را تامین و فراهم کنیم.

وی با عنوان اینکه باید فرایند اجرایی بهره وری باید توسط دستگاه ها تهیه و اعلام شود، گفت: نهادینه شدن بهره وری نیازمند عزم ملی است.

کد خبر: ۷۰٬۳۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha