۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
جابجایی بار در آذربایجان‌شرقی ۱۵ درصد افزایش یافت
معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی:

جابجایی بار در آذربایجان‌شرقی ۱۵ درصد افزایش یافت

تبریز- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: میزان جابجایی بار در استان در ۱۰ ماه گذشته سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۱۵ درصد افزایش یافته است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی، کاظم تیمورزاده افزود: در این مدت ۱۹ میلیون تن بار توسط ناوگان حمل و نقل بار استان به نقاط مختلف کشور جابجا شده و برای این منظور یک میلیون و ۳۰۳ هزار برگ بارنامه صادر شده که از نظر نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته هشت درصد افزایش یافته است.

وی اظهار داشت: در ۱۰ ماه گذشته سال جاری ناوگان حمل و نقل مسافر استان که تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا با محدودیت ها و ممنوعیت های سفر روبرو بوده با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ۲ میلیون و ۴۰۲ هزار مسافر را با بیش از ۳۶۱ هزار سفر جابجا کرده است که این آمار نشان از کاهش ۴۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در زمان کنونی ۲۴ هزار و ۷۱۴ دستگاه ناوگان باری سنگین دارای کارت هوشمند، ۳۲ هزار و ۶۶۳ نفر راننده باری دارای کارت هوشمند و ۶۹۳ دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل مسافری در استان وجود دارد.

تیمورزاده ادامه داد: ۲۸۳ شرکت و موسسه حمل و نقل کالا، ۱۲۰ شرکت و موسسه حمل و نقل مسافری، ۶۳ شرکت حمل و نقل بین المللی فعال کالا و ۶ شرکت حمل و نقل مسافری برون مرزی در استان فعالیت می کنند.

کد خبر: ۶۹٬۹۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha