۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰
فعالان گردشگری همدان ۱۰۳ میلیارد ریال تسهیلات کرونایی دریافت می کنند
معاون گردشگری میراث فرهنگی همدان خبر داد:

فعالان گردشگری همدان ۱۰۳ میلیارد ریال تسهیلات کرونایی دریافت می کنند

همدان - خاکسار؛ معاون گردشگری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان با بیان اینکه تعداد یکصد و ۳۵ فقره پرونده در حوزه گردشگری برای اخذ تسهیلات حمایتی کرونا به بانک های عامل استان همدان معرفی شده است، گفت: فعالان گردشگری همدان ۱۰۳ میلیارد ریال تسهیلات کرونایی دریافت می کنند.

علی خاکسار در گفتگو با خبرنگار بازار به خسارت های وارده بر بدنه گردشگری در سطح استان همدان به سبب شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و در این زمینه از ارائه تسهیلات به فعالان این عرصه سخن گفت.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان بابیان اینکه از ابتدای شیوع بیماری کرونا، وزارت میراث فرهنگی به عنوان یکی از وزارت خانه های تخصصی که بخش میراث فرهنگی و گردشگری را اداره می کند، برای دفاع از منافع کسانی که در حوزه گردشگری فعالیت دارند، برآوردهایی از خسارت های ناشی از کرونا را در مقاطع مختلف، طی پروسه زمانی دوماهه و سه ماهه جمع آوری کرد، گفت: پرونده هایی در این خصوص تشکیل شد.

وی در این خصوص به اعطای بسته اول حمایتی در قالب تسهیلات ارزان قیمت با نرخ سود ۱۲ درصد و به ازای هر یک از نیروهای انسانی مبلغ ۱۶ میلیون تومان اشاره کرد و افزود: دستورالعمل ها و بخشنامه ها برای اخذ تسهیلات بانکی در قالب طرح اول بسته های حمایتی، از طرق مختلف اعم از مکاتبه ای و دعوت از فعالان گردشگری برای برگزاری جلسات حضوری و از طریق فضای مجازی اطلاع رسانی شد.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان با بیان اینکه تعداد یکصد و ۳۵ فقره پرونده در حوزه گردشگری برای اخذ تسهیلات حمایتی کرونا به بانک های عامل استان همدان معرفی شده است، گفت: فعالان گردشگری همدان ۱۰۳ میلیارد ریال تسهیلات کرونایی دریافت می کنند.

کد خبر: ۶۹٬۳۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha