۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳
ثبت ۱۵۵ بازدید نظارتی از مراکز اقامتی در استان همدان
مدیرکل میراث‌فرهنگی همدان اعلام کرد:

ثبت ۱۵۵ بازدید نظارتی از مراکز اقامتی در استان همدان

همدان - معصوم‌علیزاده، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت: ۱۵۵ بازدید نظارتی از مراکز اقامتی استان همدان طی دوره ۲۴ اسفند سال گذشته تا چهارم فروردین ماه سال‌جاری انجام شده است.

محسن معصوم‌علیزاده در گفتگو با خبرنگار بازار عنوان کرد: ۱۵۵ بازدید نظارتی از مراکز اقامتی استان همدان طی دوره ۲۴ اسفند سال گذشته تا چهارم فروردین ماه سال‌جاری انجام و در این مدت ۱۱ مورد تذکر، سه مورد تشویقی و دو اخطار کتبی نیز صادر شده است.

وی درباره بازدید از جاذبه‌های گردشگری استان همدان بیان کرد: ۳۲۱ هزار نفر از جاذبه‌های تاریخی، تفریحی، طبیعی، مذهبی، دست‌ساز و موزه‌ها بازدید کرده‌اند که همانند قبل غار علیصدر در صدر بازدیدهاست و آرامگاه بوعلی و باباطاهر در رده‌های بعدی قرار دارند.

معصوم‌علیزاده با اعلام اینکه در این مدت ۵۳ هزار و ۲۷۶ نفر در مراکز اقامتی استان اسکان داده شده‌اند، افزود: از این تعداد هفت هزار و ۵۵۶ نفر در هتل‌ها، دو هزار و ۸۴۵ نفر در مجتمع‌های گردشگری، یک‌هزار و ۷۰۸ نفر در مهمانپذیرها و یک‌هزار و ۲۸۸ نفر در هتل آپارتمان‌ها اقامت داشتند.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان افزود: در این مدت یک‌هزار و ۵۵۸ نفر در بوم‌گردی‌ها، ۲۹۹ نفر در متل‌ها، ۱۱ هزار و ۲۵۹ نفر در خانه‌مسافرها، ۲۰ هزار و ۶۵ نفر در مراکز وابسته به آموزش و پرورش و شش هزار و ۲۲۹ نفر در اقامت‌گاه‌های موقت و مابقی در سایر مراکز اقامتی در این مدت زمان اسکان پیدا کردند.

کد خبر: ۲۱۳٬۰۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha