۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵
شناسایی زیان ۲۰ ریالی برای هر سهم «ثعمرا»

شناسایی زیان ۲۰ ریالی برای هر سهم «ثعمرا»

شرکت عمران و توسعه شاهد در ۹ ماه فعالیت برای هر سهم ۲۰ریال زیان شناسایی کرد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شرکت عمران و توسعه شاهد در اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای ۹ماهه منتهی به ۳۰آذر۱۳۹۹، زیان عملیاتی دوره را ۳۶میلیاردریال و زیان خالص را ۲۶میلیارد ریال اعلام کرده است.

ثعمرا قصد مشارکت در ساخت یا فروش اراضی خود را در آینده دارد. همچنین پروژه گلریز از طریق مشارکت در ساخت درحال انجام است که براساس قرارداد فی مابین ازمبلغ ۴۸۰میلیارد ریال قرارداد مشارکت، مبلغ ۲۶۰ میلیارد ریال سهم شرکت عمران و توسعه شاهد به عنوان مالک بابت زمین و پروانه ساخت و مبلغ ۲۲۰میلیارد ریال بابت هزینه های ساخت و سهم شریک (شرکت آروین ردکا) است.

 بهای تمام شده پروژه ملارد شامل زمین  و هزینه های آماده سازی است که این پروژه در مرحله مذاکره با شهرداری ملارد درخصوص اخذ پروانه ساخت است.

ثعمرا درباره پروژه مجتمع مسکونی کن اعلام کرد که با مشارکت این پروژه در حال ساخت است که از کل مبلغ قراررداد فی مابین به مبلغ ۵هزار و ۳۸۶میلیارد و ۶۳۴ میلیون ریال و مبلغ ۳هزار و ۱۶میلیارد و ۳۶۴میلیون ریال سهم شرکت عمران و توسعه شاهد به عنوان شریک و مبلغ ۲هزار و ۳۷۰میلیارد ریال سهم شرکت شاهد به عنوان مالک است.

از سوی دیگر افزایش سرمایه این شرکت ازمحل آورده نقدی و مطالبات جهت تامین مالی پروژه کن در دست انجام است

کد خبر: ۶۹٬۳۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha