۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۹
فعالیت بیش از ۷۸۰۰ هزار ناوگان باری در اردبیل
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل مطرح کرد؛

فعالیت بیش از ۷۸۰۰ هزار ناوگان باری در اردبیل

اردبیل - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با بیش از ۷ هزارو ۸۰۰ دستگاه ناوگان باری در استان اردبیل فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار بازار، علی رحمتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در محل اداره کل راهداری اردبیل، با بیان اینکه در حال حاضر 3 مرکز تخصصی طب کار در استان جهت انجام معاینات پزشکی رانندگان ناوگان مسافری و باری درحال فعالیت هستند گفت: در این مراکز آزمایشاتی از قبیل بینایی سنجی، شنوایی سنجی، روانشناسی، معاینات پزشکی بالینی فرد نظیر فشار خون، نوار قلب و آزمایشات روتین مانند قند خون، چربی خون جهت بررسی سلامت رانندگان انجام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۹ هزار ۷۵۵ کارت سلامت برای رانندگان صادر شده است تصریح کرد: اخذ کارت صحت و سلامت از جمله شرایط بسیار مهم داشتن کارت هوشمند برای فعالیت حرفه‌ای رانندگان در بخش حمل و نقل جاده ای است.

وی گفت:رانندگان سخت کوش ناوگان باری و مسافری استان برای اخذ کارت سلامت باید با در دست داشتن معرفی نامه از مراکز صدور کارت هوشمند به مراکز طب کار سلامت شغلی رانندگان واقع در شهرستانهای اردبیل و پارس آباد مراجعه نمایند.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد اجرائی خدمات سفر استان اردبیل فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با بیش از ۷ هزارو ۸۰۰ دستگاه ناوگان باری در استان را یادآور شد و افزود:11 هزارو 400 راننده پرتلاش در بخش حمل و نقل کالای استان فعالیت می کنند.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل جابجائی 3 میلیون و 425 هزار تن کالا در 11 ماه گذشته در استان را خاطرنشان کرد و گفت: در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه برعملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می شود و مردم ،رانندگان و صاحبان کالا می توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه 141 جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اطلاع دهند.

کد خبر: ۶٬۹۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha