۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
۷ پروژه برق‌رسانی در گرمسار افتتاح می‌شود
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان:

۷ پروژه برق‌رسانی در گرمسار افتتاح می‌شود

سمنان- موسوی زاده، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان بابیان اینکه هفت پروژه عمرانی برق‌رسانی در حوزه صنعت توزیع برق گرمسار به مناسبت دهه فجر افتتاح می‌شود، گفت: ۳۲ میلیارد ریال برای اجرای این پروژه‌ها هزینه شده است.

سید محمد موسوی زاده در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به اینکه هفت پروژه عمرانی برق‌رسانی در حوزه صنعت توزیع برق گرمسار به مناسبت دهه فجر افتتاح می‌شود، اظهار داشت: برای اجرای این پروژه‌ها مبلغ ۳۲ میلیارد و ۵۴۵ میلیون ریال هزینه شده است.

وی با تأکید بر اینکه افزایش ظرفیت پست‌های توزیع برق و ارتقای پایداری شبکه‌ها و تأسیسات توزیع برق هدف اصلی از اجرای این پروژه‌ها است، تصریح کرد: سه پروژه اصلاح چهار هزار و ۶۵۲ متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف هوایی و زمینی و دو دستگاه پست زمینی به قدرت ۲۵۰ کیلوولت آمپر در روستاهای نورالدین، سلمان و مگس تپه در این راستا افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان بابیان اینکه ۱۶ میلیارد و ۲۵۷ میلیون ریال برای اجرای این پروژه‌ها هزینه شده است، گفت: سه پروژه توسعه شش هزار و ۲۹۲ متر شبکه توزیع برق و نصب شش دستگاه پست هوایی به ظرفیت یک هزار و ۳۵۰ کیلوولت آمپر درروستاهای ساروزن پایین، کهک و سنرد نیز از دیگر پروژه‌های افتتاحی دهه فجر است.

موسوی زاده با اشاره به اینکه ۱۴ میلیارد و ۸۷۸ میلیون ریال برای اجرای این پروژه‌ها هزینه شده است، خاطرنشان کرد: پروژه تبدیل یک هزار و ۶۴۲ متر شبکه فشار ضعیف هوایی سیمی روستای نودِ به کابل خود نگهدار به مبلغ دو میلیارد و ۵۸۹ میلیون ریال، از دیگر پروژه‌های قابل‌افتتاح در این ایام محسوب می‌شود.

وی در ادامه بابیان اینکه ٢٢٨ طرح عمرانی این شرکت با ١٨ میلیارد ریال اعتبار از ابتدای سال ٩٩ تاکنون در آرادان اجرایی شده است، تصریح کرد: ١٨ میلیارد و ۵۵٨ میلیون ریال برای اجرای این طرح‌ها هزینه شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با اشاره به اینکه افتتاح این طرح‌های عمرانی تحول عظیمی را در حوزه برق‌رسانی در غرب استان ایجاد خواهد کرد، یادآور شد: اصلاح سه هزار و ۱۰۰ متر شبکه سیمی فشار ضعیف هوایی به کابل خود نگهدار در دولت‌آباد، از پروژه‌های مهمی است که تا پایان سال جاری عملیاتی می‌شوند.

موسوی زاده از نصب یک دستگاه پست هوایی باقدرت ۵۰ کیلوولت آمپر در روستای یاتری سفلی تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: بهسازی یک هزار متر شبکه فشار متوسط هوایی روستای سرآبرود و توسعه ۴۰۰ متر شبکه فشار متوسط هوایی روستای یاتری سفلی از دیگر پروژه‌هایی است که تا پایان اسفند عملیاتی می‌شوند.

کد خبر: ۶۹٬۰۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha