۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
۲۰واحد تولیدی ماسک و مواد ضدعفونی کننده در زنجان فعال است
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان:

۲۰واحد تولیدی ماسک و مواد ضدعفونی کننده در زنجان فعال است

زنجان- یوسفی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: در استان زنجان۱۲ واحد تولیدی ماسک و هشت واحد تولید کننده مواد ضدعفونی کننده الکل و موادشوینده فعال است.

محمدرضا یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه طی ۹ ماه سالجاری ۶ هزار و ۲۰۰ بازرسی از واحدهای تولیدی و صنعتی زنجان انجام شده است، گفت: از این تعداد ۹۵درصد از واحدهای تولیدی و صنعتی استان پروتکل های بهداشتی را رعایت کردند.

وی اظهار کرد: بیشترین رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله زدن ماسک و فاصله گذاری اجتماعی مربوط به شهرستان زنجان و ابهر است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: درراستای تامین سلامتی کارگران در واحدهای تولیدی بیش از ۴۰ هزار نفر از کار گران از اقلام بهداشتی موادضدعفونی کننده، ماسک و دستکش رایگان استفاده کردند.

یوسفی با بیان اینکه در استان زنجان۱۲ واحد تولیدی ماسک و هشت واحد تولید کننده مواد ضدعفونی کننده الکل و موادشوینده فعال است،ابراز کرد: دراین خصوص مشکلی در استان وجود ندارد. 

وی با بیان اینکه این استان در تولید ماسک مشکلی ندارد و به استان‌های دیگر هم ماسک ارسال می کند، افزود: در ماه بیش از یک میلیون ماسک دراستان تولید می شود. 

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی زنجان، تصریح کرد: واحدهایی که در ایام کرونایی در استان زنجان فعالیت خوبی در تولید اقلام بهداشتی داشتند تسهیلات خوبی به آنها پرداخت شد.

یوسفی تصریح کرد: استان زنجان در تولید ماسک به خود کفایی رسیده است. 

کد خبر: ۶۸٬۹۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha