۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۸
سازندگان ایرانی عمده تجهیزات صنعت گاز را تامین می‌کنند
سخنگوی شرکت ملی گاز ایران:

سازندگان ایرانی عمده تجهیزات صنعت گاز را تامین می‌کنند

محمد عسگری سخنگوی شرکت ملی گاز ایران گفت: نمایشگاه صنعت نفت و گاز به عنوان رویدادی بین‌المللی، ریشه‌ای غنی داشته و از نظر گستردگی و حضور انبوه تولیدکنندگان، بهره‌برداران و علاقه‌مندان در ایران و کشورهای فعال در حوزه نفت و تجهیزات نفت و گاز، رویدادی شناخته شده و مهم است.

به گزارش بازار به نقل از شرکت ملی گاز ایران، محمد عسگری با اشاره به اهمیت برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز پالایش و پتروشیمی، گفت: شرکت ملی گاز ایران سال‌هاست که همسو با رونق تولید فعالیت کرده و با حمایت از صنایع داخلی برای تأمین تجهیزات مورد نیاز خود، گام‌های اساسی و مهمی برداشته است.

وی ادامه داد: نمایشگاه بیست ‌و پنجم با شعار «نفت ملی، کالا و خدمات ایرانی» و با هدف معرفی دستاوردهای صنعت نفت و برنامه‌های آینده برگزار می‌شود.

سخنگوی شرکت ملی گاز با بیان اینکه آیین رسمی آغاز به کار بیست ‌و پنجمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی صبح روز جمعه (سوم بهمن‌ماه) با حضور وزیر نفت، فعالان بخش خصوصی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، تولیدکنندگان و فعالان صنعت نفت برگزار می‌شود، افزود: این نمایشگاه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود و پروتکل‌های سختگیرانه‌ای نیز برای حفظ سلامتی مشارکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است.

عسگری با بیان اینکه غرفه شرکت ملی گاز ایران در سالن ۳۸ فعالیت‌های این شرکت را در معرض دید عموم قرار می‌دهد، اظهار کرد: نمایشگاه امسال به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، کمی متفاوت‌تر از سال‌های پیش برگزار می‌شود؛ هرچند پروژه‌های گازی طی این مدت با تلاش و توان داخلی به کار خود ادامه داده و کار گازرسانی به شهرها و روستاهای کشور بر زمین نمانده است.

وی همچنین با بیان اینکه این شرکت از سال‌ها پیش با بحث داخلی‌سازی، جهش تولید را در برنامه داشته و در بخش‌های مختلف برای نیازهای خود به صنایع داخلی متکی است، تصریح کرد: می‌توان گفت تا حدودی همه تجهیزات مورد نیاز این صنعت، به‌ویژه در بخش گازرسانی در داخل کشور ساخته می‌شود و این شرکت در حوزه ساخت داخل در طول سال‌های گذشته، به‌عنوان یکی از ایرانی‌ترین و بومی‌ترین بخش‌های صنعت نفت و گاز فعالیت کرده و به تولیدکنندگان داخلی اعتماد و اتکا داشته است.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، سوم تا ششم بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

کد خبر: ۶۸٬۸۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha