۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴
۱۱هزار مشترک روستایی استان سمنان مشمول طرح برق امید شدند
مدیرعامل شرکت توزیع برق سمنان:

۱۱هزار مشترک روستایی استان سمنان مشمول طرح برق امید شدند

سمنان- مدیرعامل شرکت توزیع برق سمنان بابیان اینکه ۱۱ هزار مشترک روستایی استان مشمول طرح برق امید شدند، گفت: در این طرح مشترکان از تخفیف ۱۰۰ درصدی پرداخت بهای مصرفی بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش خبرنگار بازار، سید محمد موسوی زاده بعدازظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه طرح برق امید در راستای تشویق مردم برای کاهش مصرف برق در سراسر استان سمنان اجرایی می‌شود، اظهار داشت: ۱۱ هزار و ۶۶۱ مشترک روستایی و ۴۰ هزار و ۷۹۸ مشترک شهری این استان در طرح برق امید ساماندهی شدند.

وی با اشاره به اینکه در این طرح مشترکان از تخفیف ۱۰۰ درصدی بهای برق مصرفی بهره‌مند می‌شوند، افزود: این در حالی است که ۵۲ هزار و ۴۵۹ مشترک خانگی نیز در این طرح ساماندهی شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان بابیان اینکه: مشترکان در این طرح به سه گروه کم‌مصرف، خوش مصرف و پرمصرف تقسیم می‌شوند، تصریح کرد: ۱۶۳ هزار و ۳۰۹ مشترک برق استان سمنان در گروه خوش مصرف‌ها و ۷۴ هزار و ۷۵۶ مشترک در گروه پرمصرف قرارگرفته‌اند.

موسوی زاده با تأکید بر اینکه درمجموع ۱۶.۶۱ درصد از کل مشترکان برق استان در این طرح از تخفیف بهای مصرفی برق برخوردار می‌شوند، خاطرنشان کرد: از ابتدای آبان ماه تاکنون ۳۱۵ هزار و ۷۹۳ قبض برای مشترکان خانگی استان صادر و به‌صورت پیامک الکترونیکی ارسال‌شده است.

وی با اشاره به اینکه مبلغ تمام قبوض برای مشترکانی که مشمول این طرح هستند «صفر» در نظر گرفته‌شده است، تصریح کرد: اصلاح الگوی مصرف از اهداف محوری این طرح محسوب می‌شود.

کد خبر: ۶۸٬۸۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha