۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۲
عملیات اجرایی تولید «سیلکون جامدگرید متالورژی» در استان فارس آغاز شد

عملیات اجرایی تولید «سیلکون جامدگرید متالورژی» در استان فارس آغاز شد

شیراز- عملیات اجرایی پروژه تولید ۶ هزار تن «سیلکون جامدگرید متالورژی» با سرمایه گذاری ۲ هزارمیلیارد ریال و اشتغالزایی بیش از ۱۰۰ نفر به طور مستقیم در شهرستان مرودشت استان فارس اغاز شد.

به گزارش خبرنگار بازار، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس عصر سه شنبه در آئین کلنگ زنی طرح تولید«سیلکون جامدگرید متالورژی» برگزار شد، گفت: با سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریال، ظرفیت تولید سالیانه ۶ هزار تن سیلکون جامد فراهم شد که با بهره برداری از این واحد تولیدی، زمینه اشتغال برای بیش از ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم ایجاد می‌شود.

حمید رضا ایزدی به موارد کاربردی این طرح تولیدی اشاره کرد و افزود:«سیلکون جامد گرید متالورژی» در صنایع آلیاژی آلومینیوم برای تولید سیلان ها و پلیمر های سیلیکونی،تهیه پلی سیلیکون جهت ساخت سلول های خورشیدی، صنایع نیمه هادی ها و الکترونیک و تولید باتری های سیلیکون مورد استفاده قرار می گیرد.

وی با اشاره به تحقق شعار جهش تولید در واحدهای صنعتی و معدنی این شهرستان بیان کرد:در شهرستان مرودشت ۱۸۳ واحد دارای پروانه بهره برداری صنعتی است که با سرمایه گذاری ۳۴ هزار میلیارد ریالی زمینه اشتغال ۶ هزار و ۸۵۶ نفر را رقم زده است.

کد خبر: ۶۸٬۶۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha