۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵
ضریب اشغال هتل‌های گلستان ۵۰ درصد کاهش یافت
رئیس جامعه هتلداران گلستان:

ضریب اشغال هتل‌های گلستان ۵۰ درصد کاهش یافت

گرگان- رئیس جامعه هتلداران استان گلستان گفت: ضریب اشغال هتل‌های گلستان نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد کاهش یافته و اگر این روند ادامه یابد ضریب اشغال به کمتر از ۱۰ درصد می‌رسد.

باب الله تجری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: هر سال در روزهای پایانی بهمن و دهه اول اسفند ضریب اشغال هتل‌های استان افزایش می‌یافت اما امسال با شیوع بیماری کرونا در کشور ضریب اشغال هتل‌های استان کاهش یافته است.

وی افزود: در روزهای گذشته هتل‌های استان با کنسل شدن درخواست رزرو هتل‌ها مواجه بودند و پیش بینی می‌کنیم این روند در روزهای آتی افزایش یابد.

رئیس جامعه هتلداران استان گلستان ادامه داد: هرسال در روزهای پایانی سال ضریب اشغال هتل‌های استان به ۶۰ تا ۷۰ درصد می‌رسید اما امسال در این ایام با کاهش ۵۰ درصدی ضریب اشغال مواجه هستیم.

وی با اشاره به اینکه ضریب اشغال هتل‌های گلستان در هفت روز گذشته بین ۳۰ تا ۳۵ درصد بوده است، تصریح کرد: این اگر وضعیت ادامه یابد ضریب اشغال هتل‌های گلستان در روزهای پایانی سال به کمتر از ۱۰ درصد و بین چهار تا پنج درصد خواهد رسید.

تجری با بیان اینکه هنوز مراسم جشن و عروسی در هتل‌های استان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: اگر روند شیوع کرونا ادامه یابد و به طور قطع و یقین برنامه برگزاری مراسم در هتل‌های استان هم کنسل شده و  درآمد هتلداران استان تحت تأثیر قرار می‌گیرد.

کد خبر: ۶٬۸۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha