۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
لزوم تکمیل پروژه‌های مرزی در استان ایلام
استاندار ایلام تاکید کرد

لزوم تکمیل پروژه‌های مرزی در استان ایلام

ایلام- استاندار ایلام بر لزوم تکمیل پروژه‌های مرزی در استان ایلام تاکید کرد و گفت: این مساله نیازمند حمایت و مساعدت همیشگی و بیشتر مسئولان ارشد کشوری است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در دیدار با عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت استان در حوزه‌های مختلف با توجه به اهمیت موضوع مرزهای استان خواستار تسریع در تکمیل پروژه‌های مرزی در استان شد و گفت: در مدت زمان باقی مانده از کار دولت، تمام تلاش و توجه خود را به اتمام طرح‌ها و پروژه‌های نیمه ‌تمام و مهم استان متمرکز کرده ایم و در این راه نیازمند حمایت و مساعدت همیشگی و بیشتر مسئولان ارشد دولتی هستیم.

وی افزود: امروز حجم عظیمی از طرح‌ها و پروژه‌های مختلف و مهم در استان ایلام سرمایه گذاری شده و در حال انجام است که در راستای بهره وری بیشتر لازم است نسبت به اتمام آن‌ها توجه بیشتر شود که قطعاً این مهم توسعه همه جانبه استان را در پی خواهد داشت.

سلیمانی دشتکی در ادامه بر ضرورت توجه ویژه به پروژه‌های مرزی استان تاکید کرد و بیان کرد: در این زمینه راه اندازی بازارچه‌های مرزی چیلات، چنگوله و هلاله شمالی در انجام مراودات اقتصادی، تجاری و بازرگانی بین دو کشور ایران و عراق حائز اهمیت است.

وی اضافه کرد: زیرساخت مرزهای چیلات و چنگوله آماده شده است و بازارچه هلاله شمالی نیز در شورای ساماندهی مبادلات مرزی مصوب شده که در این رابطه لازم است در جهت تصویب نهایی در دولت مساعدت بیشتر صورت گیرد.

کد خبر: ۶۸٬۲۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha