۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳
تشدید نظارت های نوروزی در بازار تبریز/ حضور ۱۷۰ هزار بازرس در بازارهای استان
معاون سازمان صمت آذربایجان‌ شرقی خبر داد:

تشدید نظارت های نوروزی در بازار تبریز/ حضور ۱۷۰ هزار بازرس در بازارهای استان

تبریز- معاون سازمان صمت آذربایجان‌ شرقی از تشدید نظارت های نوروزی در بازار تبریز خبر داد و گفت: طرح ویژه نظارت نوروزی در این استان شروع شد.

به گزارش خبرنگار بازار، فریبرز رضازاده ظهر امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نظارت جدی بر بازار تبریز داریم، گفت: همزمان با فرا رسیدن عید نوروز همچنین نظارت جدی بر بازارهای شهرهای مختلف استان داریم و با متخلفان به شدت برخورد می شود.

وی با تاکید بر اینکه طرح ویژه ای از امروز در بازارها آغاز شد، گفت: در این طرح ۱۷۰ هزار بازرس این سازمان بر بازار عید نوروز نظارت کرده و با تخلفات احتمالی اصناف و بازاریان به صورت قانونی برخورد می کنند.

رضازاده با اشاره به اینکه در آذربایجان شرقی حدود ۱۲۰ هزار واحد صنفی فعالیت می کنند، ادامه داد: بازاریان استان همواره در کنار مردم بوده و هستند و این طرح با محوریت رصد و پایش قیمت ها در قالب گشت مشترک سازمان صنعت، معدن وتجارت استان، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف به منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه به دنبال ایجاد آرامش در سطح بازار هستیم، گفت: مردم نیز باید در این خصوص ما را یاری کرده و متخلفان را به سازمان صمت استان معرفی کنند.

کد خبر: ۶٬۷۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha