۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
۲۰۲۱ سال درخشش مینی ون باواریایی در بازار است
نگاهی به عکس های جاسوسی ب‌ام‌و سری ۲

۲۰۲۱ سال درخشش مینی ون باواریایی در بازار است

به تازگی تصاویر جاسوسی از ب ام و سری ۲ جدید منتشر شده است. گروه خودروسازی ب ام و تعجیل در عرضه این خودرو داشته و احتمالا در نیمه اول سال میلادی جاری روانه بازار شود.

بازار؛ گروه خودرو: به تازگی تصاویر جاسوسی از ب ام و سری ۲ جدید منتشر شده است. آنطور که از تصاویر مشخص هست، شرکت خودروسازی ب ام و تلاش دارد که این مینی ون را هرچه سریعتر روانه بازار کند. هرچند که پوشش های خاص روی قطعات بدنه این محصول گمانه زنی در خصوص تغییر آن را نیز به دنبال دارد، اما به احتمال زیاد با چهره طراحی شده فعلی به بازار راه یابد.

باتوجه به وجود استتار بدنه برای ب ام و سری ۲، آنطور که از تصاویر مشخص است، فرم چراغ‌های جلو با گرافیک و تنظیم لنز داخل آن تغییر و مجهز به چراغ روز شده است. باواریایی‌ها از ال ای دی در این چراغ‌های این خودرو بیشترین استفاده را کردند.

درسال ۲۰۱۴ ب ام و سری ۲ اکتیو تور، جانشین سری یک در بازارها شد. زیرا طراحی خاص این نسل توام با پویایی سیستم‌ها سبب تقویت عملکرد و موفقیت آن در بازارهای جهانی شد. به لطف یک طراحی ویژه در این نسل، سری ۲ قابلیت تبدیل به خودرو الکتریکی را داشته و می‌تواند به راحتی در این کلاس رقابت کند.

گزارش‌های حاکی از آن است که گروه خودروسازی ب ام و برای سری ۲ از یک پیشرانه چهارسیلندر بنزینی یا دیزلی استفاده خواهد کرد. هچنین شنیده می‌شود در صورت حمایت تشویقی دولت آلمان، فناوری پلاگین هیبرید روی این خودرو نصب و آن را با دو قوای محرکه به بازار عرضه خواهد کرد.

گروه خودروسازی ب ام و تعجیل در عرضه این خودرو به بازار داشته و احتمالا در نیمه اول سال میلادی جاری عرضه بازار شود. ب ام و ای محصول را در نمایشگاه خودرو ژنو معرفی نخواهد کرد و به زودی مشتریان می‌توانند آن را خرید کنند. با این تفاصیل، کار برای رقابت سایر خودروسازان در این کلاس خودرویی سخت خواهد شد.

کد خبر: ۶۶٬۵۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha