۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۳
رفع ۳ نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی استان سمنان در دست اجرا است
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

رفع ۳ نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی استان سمنان در دست اجرا است

سمنان- رئیس اداره نگهداری راه و ابنیه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان گفت: سه پروژه رفع نقاط حادثه خیز در راه های بین شهری و روستایی استحفاظی استان طی سال جاری در دست اجرا است.

وحید صداقت در گفتگو با خبرنگار بازار ضمن بیان اینکه رفع سه‌نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان سمنان در دست اجرا است، افزود: دو طرح جدید برای رفع نقاط حادثه‌خیز و ادامه یک طرح رفع این نقاط از سال گذشته اقداماتی است که در دستور کار اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان قرار دارد.

وی بابیان اینکه خسارات ناشی از تصادفات و سوانح رانندگی، موضوعی که سالانه میلیاردها تومان ضرر را به جامعه وارد می‌کند، افزود: عملیاتی کردن اقدامات مؤثر برای رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های درون‌شهری و برون‌شهری استان یک نیاز اساسی است که توسط این اداره کل در حال پیگیری و اجرا است.

رئیس اداره نگهداری راه و ابنیه اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان در ادامه گفت: این عملیات در محورهای سرخه آرادان ( پیچ لاسجرد)، محور گرمسار سرخه و در محدوده پیچ پاده و در محور فولاد محله و مسیر دامغان- مهدی‌شهر اجرا می‌شود.

صداقت با اشاره به اینکه بهسازی و ایمن‌سازی نقاط پرحادثه  به‌منظور تحقق اهداف ایمنی از اهمیت خاصی برخوردار است گفت : طی سال گذشته اقدامات کوتاه‌مدت و پیشگیرانه متعددی شامل تعریض محور ، نصب علائم ، مسیر نما ، گاردریل و اجرای شیارهای لرزاننده عرضی در ۱۰ نقطه پرحادثه محورهای مواصلاتی استان انجام‌شده است.

یک هزار و ۹۹۵ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی تحت پوشش اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان قرار دارد.

کد خبر: ۶۶٬۴۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha