۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
۱۸ میلیون سهم در بورس سمنان خریدوفروش شد/ ۵۹ درصد خرید سهم
مدیر بورس منطقه سمنان:

۱۸ میلیون سهم در بورس سمنان خریدوفروش شد/ ۵۹ درصد خرید سهم

سمنان – مدیر بورس منطقه سمنان با اشاره به آمار معاملات هفتگی بورس در استان گفت: در هفته گذشته ۱۸ میلیون سهم در بورس سمنان خریدوفروش شد که ۵۹ درصد آن مربوط به بخش خرید سهم بود.

غلامحسین گل ارضی در گفتگو با خبرنگار بازار، با اعلام آمار معاملات بورس سمنان در هفته گذشته اظهار داشت: درمجموع ۱۸ میلیون و ۳۳۹ هزار و ۶۴۳ سهم در معاملات بورس هفته گذشته در سمنان خریدوفروش شد.

وی بابیان اینکه ارزش این معاملات ۳۹۷ میلیارد و ۲۳۸ میلیون و ۴۵۰ هزار ریال است، افزود: این در حالی است که شاخص کل قیمت بورس اوراق بهادار کشور ۳۹ هزار و ۴۷۷ واحد کاهش‌یافته و به رقم یک‌میلیون و ۳۱۰ هزار و ۷۵۶ سهم رسیده است.

مدیر بورس منطقه سمنان با اشاره به اینکه در هفته گذشته ۱۲ میلیون و ۶۶۷ هزار و ۶۳۸ سهم در بورس سمنان خریداری شد، بیان کرد: ارزش ریالی خریداری این میزان سهام بورس ۲۳۵ میلیارد و ۹۸۱ میلیون و ۵۷۴ هزار ریال است.

گل ارضی با تأکید بر اینکه ۵۹ درصد از معاملات بورس هفتگی در سمنان به خرید اختصاص داشت، تصریح کرد: پنج میلیون و ۶۷۲ هزار و پنج سهم به ارزش ۱۶۱ میلیارد و ۲۵۶ میلیون و ۸۷۵ هزار ریال در این معاملات به فروش اختصاص دارد.

وی همچنین یادآور شد: ۴۱ درصد از کل معاملات بورس سمنان در هفته گذشته به حوزه فروش سهام اختصاص دارد.

کد خبر: ۶۶٬۳۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha