۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۴
۱۱ واحد تولیدی در تملک بانک‌های زنجان است
دبیر شورای هماهنگی بانک‌های زنجان:

۱۱ واحد تولیدی در تملک بانک‌های زنجان است

زنجان- دادگر، دبیر شورای هماهنگی بانک‌های زنجان با تاکید بر اینکه بانک‌ها به دنبال تملک بر واحدهای تولیدی نیستند، گفت: ۱۱ واحد تولیدی استان در تملک بانک‌ها است.

حسن دادگر در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: طبق گزارش صنایع و معادن ۱۱ واحد تولیدی زنجان در تملک بانک‌های استان هستند.

وی با بیان اینکه بانک‌ها به دنبال تملک واحدهای تولیدی نیستند و همه تلاش شان به این است که مشکل آنها حل شود، تصریح کرد: برای رفع تملک چند راهکار پیش‌بینی شده است که در صورت همکاری واحدها می‌توان آنها را اجرایی کرد.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های زنجان گفت: پیدا کردن شریک برای واحد تولیدی واگذاری به یک سرمایه‌گذار دیگر و استفاده از ظرفیت ستاد تسهیل از جمله راهکارهایی است که می‌توان برای رفع تملک واحدهای تولیدی استفاده کرد.

دادگر تصریح کرد: راهکار دیگری که واحد تولیدی می‌تواند از آن استفاده کند تقاضای استمهال است که در قالب آن واحد تولیدی می‌تواندبخشی از بدهی را تسویه کند و بانک نیز بقیه همکاری‌ها را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه بانک‌ها به دنبال تملک بر واحدهای تولیدی نیستند، گفت: حتی اگر مشتری بدهی خود را خورد خورد هم بدهد بانک‌ها همکاری لازم را انجام خواهند داد به شرطی که بدهکار بخشی از بدهی خود را پرداخت کند.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های زنجان ابراز داشت: البته این همکاری مشروط به همکاری واحد تولیدی و توانایی بازپرداخت دارد که البته این اقدامات برای حمایت از تولید از سوی بانک‌ها انجام می‌شود.

دادگر افزود: در همین راستا بانک‌های استان به خصوص بانک‌هایی که عضو کمیسیون هماهنگی هستند آمادگی خود را برای کمک به بخش تولید و اقتصاد استان اعلام می‌کنند.

کد خبر: ۶۶٬۲۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha