۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴
محور پارس آباد -مشگین شهر ۵۱۴ میلیارد تومان اعتبار مصوب دارد
نماینده مردم پارس آباد در مجلس:

محور پارس آباد -مشگین شهر ۵۱۴ میلیارد تومان اعتبار مصوب دارد

اردبیل - جهانگیرزاده، نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه چهار بانده پارس آباد به مشگین شهر ۵۱۴ میلیارد تومان اعتبار مصوب ملی دارد که تلاش می کنیم با جذب آن این پروژه سرعت بیشتری بگیرد.

عباس جهانگیرزاده در گفت و گو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: محور پارس آباد به سربند و سربند به مشگین شهر که از آن به نام جاده مرگ یاد می شود، بعد از سال ها انتظار و مطالبه مردم در قواره اجرا از ردیف ملی و ماده ۲۳ برخوردار شد تا نسبت به چهار خطه کردن این مسیر و ایمنی تردد اقدامات لازم انجام شود.

وی تصریح کرد: سالانه بیش از ۱۰۰ نفر در این جاده تلفات به ثبت می رسد و مردم منطقه به دلیل تعدد عبور و مرور ماشین آلات و نامطلوب بودن مسیر ارتباطی این محور، انتظار بهسازی و تعریض این مسیر را داشتند که با پیگیری چندین ماهه با همراهی استاندار اردبیل و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی تلاش شد تا برای این محور ردیف اعتبار ملی تأمین شود.

نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: در گام اول ۴۰ کیلومتر از این مسیر شکل اجرایی به خود می گیرد و ۵۱۴ میلیارد تومان اعتبار ملی نیز برای اجرای این پروژه در نظر گرفته شده است.

جهانگیرزاده افزود: با تاکید استاندار اردبیل قرار شد در کنار اجرای بزرگراه سه راه سربند به پارس آباد تا سه راه مشگین شهر در سال آینده ۲۰ کیلومتر مسیر پارس آباد به سه راه سربند به بهره برداری برسد تا زیر بار ترافیک برود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: تأخیر در اجرای این پروژه در یک فضای مسطح منطقه اسباب عیب و عار بود که ما بعد از سال ها توانستیم به خواسته به حق مردم پاسخ مثبت داده و با تلاش و پیگیری فراوان مسئولان را مجاب کنیم تا اعتبار لازم را برای چهار خطه کردن جاده مرگ مغان اختصاص دهند.

جهانگیرزاده اضافه کرد: تلاش ما بر این است تا نسبت به چهار خطه کردن محور پارس آباد به سمت بیله سوار و گرمی به بیله سوار نیز اقدامات اساسی انجام شده و با انتخاب پیمانکار کار اجرایی شروع شود.

کد خبر: ۶۶٬۲۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha