۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷
جهش ۲۵ درصدی سرانه های فضای سبز شهر پرند طی یک سال اخیر
شهردار پرند خبر داد؛

جهش ۲۵ درصدی سرانه های فضای سبز شهر پرند طی یک سال اخیر

رباط کریم- عرب، شهردار پرند از جهش ۲۵ درصدی سرانه های فضای سبز شهر پرند طی یک سال اخیر خبر داد.

علیرضا عرب در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: با همراهی اعضای شورای اسلامی شهر و تلاش همکارانم در شهرداری، پروژه های متعددی به منظور افزایش سرانه های فضای سبز طی یک سال اخیر احداث شده که تاثیر قابل توجهی در بهبود شاخص های این حوزه به دنبال داشته است.

 شهردار پرند از افزایش چشمگیر و فزاینده سرانه های فضای سبز طی یک سال اخیر خبر داد و گفت: مساحت کاربری فضای سبز در مناطق تحت مدیریت شهرداری پرند از ۵۷.۴ هکتار در زمستان سال گذشته با رشد حدود ۲۵ درصدی به ۷۲.۱۵ هکتار، و سرانه های فضای سبز به ازای هر یک شهروند از هفت متر مربع به بیش از نه متر، افزایش داشته است.

وی عنوان داشت: ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و افزایش سرانه های شهری به ویژه در حوزه های فضای سبز، خدماتی، تفریحی، رفاهی و ورزشی از اولویت های مهم مدیریت شهری پرند است.

عرب گفت: به همراه احداث پروژه های عمرانی در حوزه فضای سبز، طی یک سال اخیر اقدامات گسترده ای برای کاشت انواع گونه های گیاهی سازگار با شهر پرند و توسعه فضای سبز در بلوار ها، میادین، بوستان ها و محله های تحت مدیریت شهرداری به انجام رسیده است.

شهردار پرند افزود: حفظ و نگهداری از عرصه های فضای سبز بسیار حائز اهمیت است و تدابیر ویژه ای بدین منظور در نظرگرفته ایم که با جدیت اجرا می شود.

کد خبر: ۶۵٬۹۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha