۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷
ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در شرکت پارسیلون/ بیمارستان نیایش در خرم‌آباد احداث می‌شود
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس:

ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در شرکت پارسیلون/ بیمارستان نیایش در خرم‌آباد احداث می‌شود

لرستان- ویسکرمی، نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس گفت: پیگیری می‌کنیم که کارخانه پارسیلون خرم آباد را به عنوان منطقه ویژه اقتصادی مطرح کنیم.

به گزارش خبرنگار بازار، مهرداد ویسکرمی شامگاه سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد، اظهار داشت: در آخرین جلسه‌ای که برای تعیین تکلیف بیمارستان نیایش با قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) و بیمارستان عشایر داشتیم بنا شد طبق قراردادی که از تاریخ ۲۵ آذر ۹۹ بسته شده طی دو سال این بیمارستان ساخته شود.

وی افزود: در ابتدا قرار بود که بیمارستان ۵۱۵ تختخوابی نیایش جایگزین بیمارستان عشایر شود اما با توجه به اعتراضاتی که صورت گرفت و بحث موقوفی بودن بیمارستان عشایر مطرح شد تصمیم گرفتیم که ضمن حفظ بیمارستان عشایر، بیمارستان نیایش هم در منطقه کمالوند احداث شود.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس با اشاره به کارخانه پارسیلون، عنوان کرد: سالها بود که بانک‌ ملی به‌دلیل بی اعتمادی پای کار نمی‌آمد اما ما پس از مدتها توانستیم آن را قانع کنیم؛ کنسرسیوم تشکیل و مجمع عمومی برگزار شد و در این مرحله پیگیری می‌کنیم که کارخانه پارسیلون را به عنوان منطقه ویژه اقتصادی مطرح کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مشکلی که الان وجود دارد این است که طرح منطقه ویژه اقتصادی در شورای نگهبان رد شده و به مجمع تشخیص مصلحت نظام رفته است که ما در دفتر مجمع مذاکراتی داشتیم و آنها قانع شدند که شرکت پارسیلون شرایط لازم را برای منطقه ویژه اقتصادی دارد و قرار شد که تیمی از کارشناسان مجمع تشخیص مصلحت نظام از کارخانه پارسیلون بازدید و شرایط آن را برای ایجاد منطقه ویژه اقتصادی بررسی کنند.

کد خبر: ۶۵٬۷۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha