۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷
موستانگ ۵۶ ساله یک نسل دیگر در خط تولید
مدیر فورد موستانگ خبر داد

موستانگ ۵۶ ساله یک نسل دیگر در خط تولید

مدیر فورد موستانگ در خصوص آینده این خودروی پر طرفدار اعلام کرد: با توجه به کاهش فروش جهانی فورد موستانگ در خودروهای اسپرت، بازار این خودرو در آمریکا همچنان داغ است و این خودرو ۵۶ ساله برای یک نسل دیگر در خط تولید وجود خواهد داشت.

بازار؛ گروه خودرو: بنابه گزارش‌های جدید، مدیر فورد موستانگ در خصوص آینده این خودروی پر طرفدار اعلام کرد؛ باتوجه به کاهش فروش جهانی فورد موستانگ در خودروهای اسپرت، بازار این خودرو در آمریکا همچنان داغ است. علیرغم اینکه فورد موستانگ پر فروش ترین خودرو اسپرت جهان است، به دلیل تمایل بیشتر خریداران به مدل‌های کراس اوور و اس یو وی، سرنوشت چندان طولانی نخواهد داشت.

فورد بیان کرده تا سال ۲۰۲۲ نسخه کوپه فورد موستانگ به بازار عرضه خواهد شد و مدل کراس اوور برقی یا همان موستانگ مک ای، تاثیری در تولید این خودرو جذاب نخواهد داشت. شایعاتی در خصوص نصب یک پیشرانه ۸ سیلندر با آرایش وی شکل و ۶.۸ لیتری برای نسل جدید موستانگ شنیده می‌شود.  

بنابراین می‌توان گفت حتی با حضور و توسعه خودروهای اس یو وی و کراس اوور، موستانگ کوپه از خط تولید حذف نخواهد شد. آینده بازار کاملا مشخص نبوده و احتمالا حذف موستانگ پس از تولید نسل جدید آن وجود دارد.

طرفداران موستانگ می‌توانند آسوده خاطر باشند که این خودرو ۵۶ ساله برای یک نسل دیگر در خط تولید وجود خواهد داشت و در صورت بهبود بازار حذف آن از خط تولید رخ نخواهد داد. سال ۲۰۲۱ را می‌توان بازار خودروهای کراس اوور و اس یو وی دانست، اما باید دید که سرنوشت سایر سگمنت‌ها و کلاس‌های خودروی در سال میلادی جدید چه خواهد شد.

کد خبر: ۶۴٬۷۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha