۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
۸۹ درصد اعتبارات پروژه‌های عمرانی برق‌رسانی در سمنان جذب شد
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان:

۸۹ درصد اعتبارات پروژه‌های عمرانی برق‌رسانی در سمنان جذب شد

سمنان- مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان بابیان اینکه در سال جاری ۱۵۴ میلیارد ریال اعتبار به پروژه عمرانی برق‌رسانی مرکز استان اختصاص یافت، گفت: تاکنون ۸۹ درصد از این اعتبار جذب‌شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، سید محمد موسوی زاده ظهر چهارشنبه در دیدار با فرماندار سمنان به میزبانی دفتر فرماندار ضمن بیان اینکه در سال جاری ۱۵۴ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های عمرانی برق‌رسانی مرکز استان سمنان اختصاص یافت، اظهار داشت: تاکنون ۸۹ درصد از این اعتبار جذب‌شده است که نقش مؤثری در بهره‌برداری از پروژه‌های برق‌رسانی ایفا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته درمجموع ۱۳۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی در پروژه‌های برق‌رسانی این شهرستان هزینه شد، افزود: اکنون به ۱۰۰ هزار اشتراک برق در شهرستان سمنان خدمات‌دهی می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان بابیان اینکه حدود ۵۲ درصد انرژی این شهرستان صرف فعالیت‌های بخش تولید شامل صنعت و کشاورزی می‌شود، خاطرنشان کرد: ۲۵ درصد انشعاب‌های کل استان سمنان، به این شهرستان اختصاص دارد.

موسوی زاده با تأکید بر لزوم مدیریت مصرف انرژی و فرهنگ‌سازی برای صرفه‌جویی در مصرف بیان کرد: با توجه به سرمای هوا و افزایش میزان مصرف برق و گاز در فصول سرد سال باید برای تأمین سوخت نیروگاه‌ها با شرکت گاز استان سمنان همکاری کنیم.

وی بابیان اینکه در این راستا تعدیل روشنایی معابر و یک در میان کردن چراغ‌ها در دستور کار قرار دارد، اضافه کرد: این طرح در نقاط حادثه‌خیز و پرخطر اجرایی نمی‌شود.

کد خبر: ۶۴٬۳۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha