۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
اجرای طرح طاها در کردستان/ ۸هزار مورد بازرسی از بازار انجام شد
مدیرکل استاندارد کردستان:

اجرای طرح طاها در کردستان/ ۸هزار مورد بازرسی از بازار انجام شد

کردستان- یزدانی، مدیرکل استاندارد کردستان با اشاره به اجرای طرح طاها، از انجام هشت هزار و ۷۴ مورد بازرسی در سطح بازار استان طی ۹ ماهه امسال خبرداد.

ژیلا یزدانی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: از ابتدای امسال تا پایان آذرماه گذشته در راستای اجرای طرح طاها (طرح اجرای هماهنگ استاندارد) هشت هزار و ۷۴ مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد بازرسی‌هایی طرح طاها در هشت ماهه امسال شش هزار و ۸۹۹ مورد بوده  است، اضافه کرد: در راستای اجرای این طرح ۶۵ مورد نمونه‌برداری از کالاهای مشمول استاندارد در استان انجام شده است.

مدیرکل استاندارد کردستان یادآور شد: طرح طاها به منظور جلوگیری از تولید و عرضه کالای بی کیفیت و توجه بیشتر مردم به علامت استاندارد و اعتمادسازی و تامین ایمنی سلامت جامعه اجرا می شود.

یزدانی با بیان اینکه روزانه واحدهای صنفی زیادی توسط بازرسان اداره کل استاندارد استان مورد بازرسی و نظارت قرار می گیرد، گفت: علاوه بر این کارشناسان این اداه کل در گشت های مشترک با دیگر ارگان ها و سازمان ها هم چون سازمان صمت، دانشگاه علوم پزشکی  و تعزیرات حکومتی مشارکت دارد.

وی اظهار داشت: از ابتدای امسال تا پایان آذرماه بیش از ۱۰۰ گشت مشترک با حضور کارشناسان استاندارد در بازار استان انجام شده است.

کد خبر: ۶۴٬۲۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha