۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۶
عوارض ۳ هزار تومانی برای آزادراه تازه تاسیس تبریز- سهند تعیین شد
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند:

عوارض ۳ هزار تومانی برای آزادراه تازه تاسیس تبریز- سهند تعیین شد

تبریز- مصطفوی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند گفت: عوارض سه هزار تومانی برای آزادراه تازه تاسیس تبریز- سهند تعیین شد.

عباس مصطفوی امروز در گفت و گو با خبرنگار بازار در خصوص افتتاح آزادراه تبریز- سهند بعداز ۱۲ سال گفت: با تلاشی که طی دو سال اخیر شد بالاخره بعداز ۱۲ سال این آزادراه افتتاح شد.

وی افزود: این آزادراه با هزینه کرد ۴۰ درصدی دولت و ۶۰ درصدی سرمایه گذار به بهره برداری رسیده و طبیعی است که عوارض از آن اخذ شود.

مصطفوی سپس ادامه داد: مبلغ عوارض این آزادراه توسط وزارت راه و شهرسازی مبلغ سه هزار تومان تعیین شده است و بحث هایی که در خصوص بسته شدن این آزادراه وجود دارد کذب است. از دو ماه بعد این مبلغ سه هزار تومانی از رانندگان اخذ خواهد شد.

وی گفت: آنتن دهی تلفن های همراه در این آزادراه ضعیف است و این یک نقص محسوب می شود و در این خصوص مکاتبات لازم را انجام داده ایم و پیگیر حل مشکل هستیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند سپس در خصوص شیب این آزادراه ابراز داشت: شیب این آزادراه استاندارد بوده و حداکثر شیب به طول ۹۰۰ متر در آن کمتر از ۶ درصد است. شیب متوسط مسیر نیز کمتر از دو درصد بوده و برای همین شیب این آزادراه طبیعی است.

کد خبر: ۶۴٬۱۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha