۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۱
 فرهاد سعیدی سرپرست جدید شرکت عمران شهر جدید سهند شد
با برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست شرکت عمران سهند؛

فرهاد سعیدی سرپرست جدید شرکت عمران شهر جدید سهند شد

سهند- با برگزاری آئین تکریم و معارفه سرپرست شرکت عمران شهر جدید سهند، فرهاد سعیدی سرپرست جدید شرکت عمران شهر جدید سهند شد.

به گزارش بازار، عصر امروز پنج شنبه در جلسه‌ای با حضور عظیمی، عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور، فرهاد سعیدی به عنوان سرپرست جدید شرکت عمران شهر جدید سهند معرفی شد.

سعیدی در این جلسه با بیان اینکه خواسته ما از همکاران، کنار گذاشتن حواشی و کار شبانه‌روزی است، گفت: معیار بنده درمورد همکاران، انقلابی‌بودن، پاک‌دستی و خدمت بی‌منت به مردم شریف شهر سهند است و در واقع این کار ما خواهد بود که به برند ما تبدیل خواهد شد.

وی با قدردانی ویژه از حسن نظر و اعتماد علیرضا جعفری، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید و خرم، استاندار آذربایجان شرقی، با بیان اینکه همکاری با تمام دستگاه‌های اجرایی، محور اقدامات دور جدید مدیریتی شرکت عمران شهر جدید سهند خواهد بود، تصریح کرد: امیدوارم با پیش‌برد اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی در شرکت، شاهد آبادانی شهر جدید سهند باشیم.

در این جلسه همچنین از خدمات جناب آقای غلامرضا اقبالی، سرپرست پیشین این شرکت قدردانی به عمل آمد.

فرهاد سعیدی پیش از این عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید سهند بود و در سوابق کاری خود معاونت مدیریت مسکن و ساختمان، رئیس اداره بافت فرسوده شهری، رئیس اداره هماهنگی بازآفرینی شهری، رئیس اداره پیمان و رسیدگی و رئیس اداره فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان را دارد.

از دیگر سوابق وی می‌توان به مجری آزادراه تبریز-سهند، مسئول حوزه مشارکت و سرمایه‌گذاری، معاونت فنی و اجرایی، مدیریت و راهبری طرح‌های اقدام و نهضت ملی مسکن در شرکت عمران شهر جدید سهند اشاره کرد.

کد خبر: ۱۸۸٬۴۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha