۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱
زمینه اشتغال ۹۱۰ نفر از روستائیان درزنجان فراهم شد
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی زنجان:

زمینه اشتغال ۹۱۰ نفر از روستائیان درزنجان فراهم شد

زنجان-مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی زنجان، گفت: با توجه به طرح‌های افتتاح شده در زنجان طی بهمن‌ماه امسال، زمینه اشتغال ۹۱۰ نفر از روستائیان فراهم شد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدرضا یوسفی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه یکی از ضرورت‌های امروز، بحث اشتغال روستایی است، گفت: با توجه به طرح‌های افتتاح شده در استان زنجان طی بهمن‌ماه امسال، زمینه اشتغال ۹۱۰ نفر ارز روستائیان استان فراهم شد.

وی اظهار کرد: در این راستا ۵۵ میلیارد ریال تسهیلات از محل اعتبارات اشتغال روستایی در استان هزینه شده است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی زنجان، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، بخش تعاون می‌تواند در بسیاری از موارد نقش تسهیل‌گری را ایفا کند و  از این تعداد طرح تعاونی به بهره‌برداری رسیده، ۴۵ طرح در بخش کشاورزی، ۷ طرح در بخش صنعت و ۱۳ طرح در بخش خدمات بوده است.

یوسفی ابراز کرد:  تعاون به عنوان یکی از بزرگ‌ترین بخش‌های خصوصی از جایگاه ازرشمند و تاثیرگذاری در رونق اقتصاد ملی برخوردار است. 

وی افزود: در راستای ترویج فرهنگ تعاون که یکی از تاثیرگزارترین نوع فعالیت اقتصادی در شرایط کنونی به‌شمار می‌رود، تلاش کنیم.

مدیرکل تعاون زنجان، تصریح کرد: بهره‌برداری از طرح‌های تعاونی، یکی از راهکارهای مهم در راستای اهتمام به جایگاه این بخش است و طی بهمن‌ماه امسال شاهد بهره‌برداری از ۶۵ طرح تعاونی با میزان اشتغال‌زایی ۵۱۶ نفر در استان زنجان بودیم.

یوسفی افزود: این تعداد طرح تعاونی افتتاح شده در استان زنجان طی بهمن‌ماه امسال به صورت همزمان با سراسر کشور و با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی به بهره‌برداری رسید.

وی یاد آورشد: برای به بهره‌برداری رسیدن این تعداد طرح تعاونی ۲۸۴ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

کد خبر: ۶٬۳۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha