۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
تعیین رتبه اعتباری شرکت سازه پویش

تعیین رتبه اعتباری شرکت سازه پویش

شرکت رتبه‌بندی اعتباری برهان(سهامی خاص)، رتبه اعتباری شرکت سازه پویش (سهامی عام) را تعیین کرد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، اعطای این رتبه، بر اساس شیوه‌نامۀ رتبه بندی اعتباری شرکت  ها (ویرایش صفر) انجام شده که متن کامل آن در نشانی www.bcr.ir، بخش قوانین، مقررات و ضوابط/ شیوه‌نامه‌های رتبه‌بندی قابل دسترس است.

رتبه‌­بندی اعتباری شرکت سازه پویش(سهامی عام)، بر اساس وضعیت کسب­‌و­کار، وضعیت مالی شرکت و همچنین ریسک صنعتی که شرکت در آن فعالیت می‌ کند، انجام می‌شود. برهان، ریسک اعتباری را به دو بازه کوتاه‌ مدت و بلندمدت تقسیم می کند که در آن وضعیت آتی، تا آنجا که قابل شناسایی و پیش‌­بینی است، مورد ارزیابی قرار می‌ گیرد. بالاترین رتبه اعتباری بلندمدت AAA و پایین‌ ترین آن D یا نکول است. همچنین در طیف رتبه­‌بندی اعتباری، رتبه های  BBB- و بالاتر در «سطح سرمایه‌ گذاری» طبقه بندی می شوند.

اختصاص رتبه اعتباری شرکت سازه پویش (سهامی عام)، با در نظر گرفتن داده‌­های تاریخی حداقل ۵ سال گذشته شرکت و صنعت انجام گرفته است.

رتبه اعتباری شرکت سازه پویش (سهامی عام)، در بلندمدت BBB و در کوتاه‌ مدت ۳ A- تعیین شده­‌است. همچنین دورنمای رتبه منفی پیش ‌بینی شده است.

رتبه ‌بندی اعتباری شرکت ها، تضمینی برای عملکرد آتی و توصیه‌ای به خرید، نگهداری یا واگذاری سهام شرکت ‌های مذکور محسوب نمی شود.

کد خبر: ۶۳٬۷۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha