۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
کولاک راه ارتباطی ۳۵ روستای آذربایجان‌شرقی را مسدود کرد
معاون اداره کل راهداری آذربایجان شرقی:

کولاک راه ارتباطی ۳۵ روستای آذربایجان‌شرقی را مسدود کرد

تبریز- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: کولاک راه ارتباطی ۳۵ روستای بازگشایی شده استان را دوباره مسدود کرد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی، غلامرضا رسول زاده با بیان اینکه در پی بارش برف روزهای اخیر ۳۷۰ راه روستایی آذربایجان شرقی از سوی نیروهای راهداری برف روبی و بازگشایی شده است، افزود: راه ارتباطی تمام روستاهای استان روز گذشته بازگشایی شده بود که بروز پدیده کولاک در جاده های روستایی برخی شهرستان ها از جمله اهر، بستان آباد و میانه موجب بسته شدن راه تعدادی از روستاهای بازگشایی شده، شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: کولاک راه ارتباطی ۳۵ روستای بازگشایی شده استان را دوباره مسدود کرد.

وی با بیان اینکه هم اکنون تردد در راه های اصلی و فرعی آذربایجان شرقی برقرار است، اظهار داشت: در زمان کنونی نیروهای راهداری در حال بازگشایی راه های مسدود شده این روستاها هستند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده ای استان روز گذشته سه هزار و ۴۵۰ کیلومتر - باند از راه های استان را برف روبی و نمک پاشی کرده و در این عملیات ۶۳۵ تن مخلوط شن و نمک استفاده کرده اند.

رسول زاده، ادامه داد: همچنین نیروهای راهداری به ۲۹ خودرو گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی کردند و با کمک آن ها دو مادر باردار در شهرستان سراب پس از بازگشایی مسیر برای زایمان به بیمارستان منتقل شدند.

کد خبر: ۶۳٬۶۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha