۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
مزارع ماهیان خاویاری محور سرمایه گذاری هلدینگ ها در مازندران می شود
استاندار مازندران:

مزارع ماهیان خاویاری محور سرمایه گذاری هلدینگ ها در مازندران می شود

ساری- استاندار مازندران جذب سرمایه های خرد را هدف هلدینگ های سرمایه گذاری بیان کرد و گفت: زراعت چوب و مزارع ماهیان خاویاری محور ثروت آفرینی در استان است.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد حسین زادگان ظهر یکشنبه در جلسه ثروت آفرینی در سالن شماره یک استانداری مازندران با بیان اینکه هلدینگ ها برای ثروت آفرینی وسرمایه گذاری در استان ورود پیدا خواهند کرد، افزود: ایجاد این هلدینگ ها کمبودهای سرمایه گذاری را رفع می کند.

وی جذب سرمایه های خرد را از جمله اهداف ایجاد هلدینگ های سرمایه گذاری و ثروت آفرینی دانست و گفت: این سرمایه های برای توسعه اقتصادی استان حائز اهمیت است.

وی زراعت چوب و شهرک های صنعتی را از شاخص های سرمایه گذاری در استان بیان کرد و گفت: باید برای توسعه سرمایه گذاری، زمینه های ثروت آفرینی در استان و شاخص های اقتصادی را مدنظر قرار داد.

استاندار مازندران با عنوان اینکه کشاورزی، گردشگری و صنایع، توسعه اشتغال و اقتصاد از جمله اولویت ها و پروژه های اصلی سرمایه گذاری در استان است، گفت: همچنین برای گلخانه ها، مجتمع و مزارع پرورش ماهیان خاویاری و بهره گیری از آب بندان ها نیز هلدینگ ثروت آفرینی باید ورود پیدا کند.

استاندار مازندران همچنین به ظرفیت صنایع دستی برای ثروت آفرینی در استان اشاره و اضافه کرد: باید برای بازاریابی و صادرات این محصولات برنامه ریزی شود.

کد خبر: ۶۳٬۶۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha