۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
بازگشایی محورهای ارتباطی استان سمنان به استان‌های شمالی کشور
مدیرکل راهداری استان سمنان خبر داد:

بازگشایی محورهای ارتباطی استان سمنان به استان‌های شمالی کشور

سمنان- منصورکیایی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان با اشاره به انسداد برخی مسیرهای ارتباطی استان از شامگاه گذشته گفت: هم‌اکنون سه محور ارتباطی بازگشایی شد.

احسان منصورکیایی در گفتگو با خبرنگار بازار، بابیان اینکه محورهای سمنان – فیروزکوه و چشمه‌علی دامغان به کیاسر از شامگاه جمعه براثر برف و بوران مسدود شده بود، اظهار داشت: این محورها هم‌اکنون به همت نیروهای راهداری وامدادی بازگشایی شد.

وی بابیان اینکه به دلیل سرما و برف و بوران اغلب جاده‌های استان سمنان یخ‌زده و تردد فقط با زنجیر چرخ آزاد است، تصریح کرد: محور شاهرود به سمت خوش ییلاق نیز دقایقی قبل بازگشایی شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان با اشاره به اینکه محورهای شاهرود- توسکستان به گرگان، راه‌های روستایی کال پوش، شهمیرزاد- کیاسر و محور اورنگ - شاهرود مسدود است، تصریح کرد: بارش برف در گردنه آهوان در محور سمنان- دامغان نیز موجب یخ‌زدگی و لغزندگی مسیر شده است.

منصور کیایی با تأکید بااینکه رانندگان وسایل نقلیه در هنگام تردد زنجیر چرخ، لباس گرم، سوخت کامل و مواد خوراکی فاسد نشدنی به همراه داشته باشند، بیان کرد: از تردد غیرضروری در جاده‌های استان بپرهیزند.

کد خبر: ۶۳٬۲۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha