۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵
۵۱ میلیون استعلام وضع سلامت مسافران برای صدور بلیت
دبیر کمیته حمل ونقل ستاد ملی مقابله با کرونا خبر داد

۵۱ میلیون استعلام وضع سلامت مسافران برای صدور بلیت

آدم نژاد، دبیر کمیته حمل ونقل ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: از آغاز طرح هوشمند محدودیت‌های کرونا، ۵۱ میلیون استعلام وضعیت سلامت مسافران برای صدور بلیت گرفته شده است.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، نشست مشترک قرارگاه عملیاتی با دبیران کمیته‌های اطلاع رسانی، حمل ونقل عمومی، بهداشت و درمان و تدارکات و پشتیبانی ستاد ملی مقابله با کرونا در محل وزارت کشور برگزار شد.

در این نشست آدم نژاد معاون وزیر راه و شهرسازی و دبیر کمیته حمل ونقل ستاد ملی مقابله با کرونا ضمن ارائه گزارشی از اقدامات این کمیته گفت: در تمامی مرزها دستگاه ضد عفونی کننده قرار داده شده است که در دنیا بی سابقه است. همچنین اتباع غیرایرانی و مسافران باید برای ورود به کشور تست PCR داشته باشند که این تست باید تا ۷۲ ساعت پیش از ورود کشور انجام شده باشد.

وی با اشاره به اینکه گزارش کمیته حمل ونقل به صورت روزانه به ستاد و کمیته‌های ذیل آن ارسال می‌شود، اظهار کرد: از آغاز طرح هوشمند محدودیت‌های کرونا، ۵۱ میلیون استعلام وضعیت سلامت مسافران برای صدور بلیت گرفته شده است که بیشترین میزان استعلام در کل کشور است و از این میان ۲هزار و ۷۴۰ بلیت نیز بازگشت داده شده است.

کد خبر: ۶۳٬۰۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha