۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴
۴ نمایشگاه تا پایان سال در گلستان برپا می شود
مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی گلستان:

۴ نمایشگاه تا پایان سال در گلستان برپا می شود

گرگان- یزدی، مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی گلستان گفت: امسال با رعایت پروتکل ها تا کنون سه نمایشگاه در گلستان برگزار شده و مجوز چهار نمایشگاه دیگر هم اخذ شده است.

مهرداد یزدی، در حاشیه بازدید رسانه ها از اقدامات نمایشگاه بین المللی گلستان برای افزایش تدابیر بهداشتی، در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: شرایط کرونا باعث تعطیلی و لغو نمایشگاه ها از اسفند سال گذشته شده بود و موضوع اصلی برای ما سلامت مردم است.

وی افزود: نمایشگاه بین المللی گلستان یک مکان اقتصادی و بزرگترین و مهمترین سایت‌ نمایشگاهی شمال کشور است که امیدواریم نقش اصلی خود که توسعه صادرات را به خوبی ایفا کند.

یزدی ادامه داد: در سال ۹۹ طبق مصوبه تقویمی مقرر شده بود که ۳۴ عنوان نمایشگاهی در ۱۷ نمایشگاه و یک سمینار برگزار شود که به علت شیوع کرونا قسمت اعظمی از این برنامه ها لغو شد.

طبق گفته وی در سال جاری سه نمایشگاه با رعایت پروتکل ها برگزار شده است.

یزدی بیان کرد: بعد از اینکه نمایشگاه های بین المللی در دسته مشاغل «گروه ۲» قرار گرفت برنامه ریزی شده تا چهار نمایشگاه‌ با رعایت پروتکل ها و طبق شرایط و ضوابط مشخص برگزار شود.

مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی گلستان ادامه داد: در این نمایشگاه ها از الزاماتی همچون نرم افزارهای خاص سلامت سنجی، تب سنجی، فاصله گذاری، نصب روشویی، درب های تهویه هوا، تعبیه مواد ضدعفونی کننده و غیره استفاده شده و در اجرای این امر هلال احمر، نیروی انتظامی و نیروی بهداشت ما را کمک می کنند.

وی بیان کرد: این نمایشگاه ها شامل نمایشگاه تخصصی مبل و دکوراسیون داخلی، نمایشگاه فرش، نمایشگاه خودرو و لوازم یدکی و نمایشگاه لوازم خانگی است که در دو ماه آتی برگزار خواهد شد.

یزدی با تاکید بر اینکه در برگزاری نمایشگاه ها از ظرفیت تولیدکنندگان داخل استان هم استفاده می‌شود، افزود: سالن های نمایشگاه با فاصله های مشخص از هم قرار می گیرند.

مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی گلستان همچنین گفت که در برگزاری نمایشگاه از عوامل اجرایی تست های pcr گرفته شده و سلامت آن‌ها مورد بررسی قرار می گیرد.

کد خبر: ۶۳٬۰۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha