۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸
اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از مرداد
مدیرکل امور مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی خبر داد

اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از مرداد

حیدری، مدیرکل امور مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی گفت: متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از اول مرداد امسال اجرایی شده و مشمولان مبالغ متناسب‌سازی را دریافت می‌کنند.

به گزارش بازار، ناهید حیدری گفت: متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان براساس بند "ب" ماده ۱۲ قانون برنامه ششم توسعه از اول مرداد امسال به اجرا گذاشته شده است.

وی افزود: مشمولان سازمان که حدود سه و نیم میلیون نفر در سطح کشور هستند مبالغ متناسب‌سازی را بر اساس دو شاخص مدت و مبلغ بیمه‌پردازی دریافت می کنند.

مدیرکل امور مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه قبل از متناسب‌سازی میزان مستمری حداقل بگیر در اسفند ۹۸ بالغ بر یک‌میلیون و ۶۲۰ هزار تومان بود، گفت: بعد از متناسب‌سازی مقرر شد، میزان مستمری حداقل بگیر مشمولان دارای ۳۰ سال سابقه بیمه‌پردازی به ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار و میزان مستمری حداقل بگیران اسفند ۹۸ با ۳۵ سال سابقه بیمه‌پردازی به سه میلیون تومان افزایش یافت.

کد خبر: ۶۲٬۱۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 5
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ناشناس IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      0 0
      خانم حیدری در صحبت های شما هیچوقت مهر و محبتی در رابطه با ظلم به بازنشستگان دیده نشد همواره با مهر تایید بر کرده ی مسیولین تامین اجتماعی سخن گفتین ولی ما برده نیستیم سود از شما کار ازما
    • ناشناس IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      0 0
      خانم حیدری با خدا باشید و فکر مستضعفان، ی بازنشسته کارگری چقدر باید سرافکنده با شه بخاطر قوانین نادرست تامین اجتماعی که در دوصندوق دیگر نیست هر چه ظلم توی این دنیا بود رو سر ما خالی کردین
    • بازنشسته IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      0 0
      باسلام یکی از خواسته هایبازنشستگان تامین اجتماعی اینست که دو کارمند دولت که هردو آنها رسمی مدیریت خدمات کشوری و در زمان اشتغال با یک طبقه و حقوق و سابقه کار یکسان هستند و در یک تاریخ بازنشسته میشوند چرا حکم حقوق بازنشستگی کشوری بیشتر از دو میلیون تومان با حکم حقوقی بازنشسته تامین اجتماعی اختلاف دارد و بیشتر است ؟ مگر صندوق بازنشستگی کشوری و صندوق بازنشستگی تامین اجتماعی زیر نظر یک وزارتخانه نیستند؟ چرا اختلاف وجوددارد؟چرا همسان سازی حقوق برای بازنشستگان تامین اجتماعی اجرا نمیشه؟
    • ناشناس IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      0 0
      باسلام.واقعا باید ازخانم حیدری سوال کرد.شما با 17000هزارتومان.قادر هستی یک ران مرغ برای.بچه هات بگیری.شما بعنوان حامی مستمری بگیران.ایا مستمری بگیران مشاغل سخت به تمسخر نگرفتی ایا قانون رااجرا کردی ایا به فکراین قشرنبودی که داره درحقشاق ظلم میشه اجحاف کردن درحق این ومسخره کردن این قشرتوسط شما وهمکارانتان واقعا مایه تاسف وننگ است.چون شما ازخدا ترسی هم ندارید
    • IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
      0 0
      واقعا باید خجالت بکشید که افتخار میکنید به این بی عدالتیهای فاحش واگذارتون میکنیم به خدا