۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
پروژه‌های خراسان شمالی با پیشرفت بالای ۹۰ درصد در اولویت تخصیص اعتبارات
معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی تأکید کرد:

پروژه‌های خراسان شمالی با پیشرفت بالای ۹۰ درصد در اولویت تخصیص اعتبارات

بجنورد- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: اولویت تخصیص اعتبار در حوزه عمرانی برای تکمیل پروژه‌هایی با پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصد است.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی، غلامرضا هوائی در جلسه پیگیری مصوبات سفر استاندار به شهرستان فاروج، گفت: هر یک از دستگاه‌های اجرایی مکلف به ارائه طرح توجیهی در مورد کاربری پروژه‌های خود برای جامعه هدفشان هستند.

وی با تأکید بر اینکه پروژه‌های در حال ساخت به حال خود رها نشوند و دستگاه‌های اجرایی نسبت به تکمیل پروژه احساس مسئولیت کنند، تصریح کرد: باید رسالت و میزان نفوذ بهره‌برداری مردم از طرح‌های عمرانی مشخص و قابل توجیه باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی بر نتیجه محور شدن اقدامات عمرانی دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد و گفت: دستگاه‌های بهره‌بردار فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و ... وارد مقوله ساخت‌وساز و درگیر اجرای پروژه نشوند تا از رسالت خود غافل نشوند.

هوائی بابیان اینکه از آغاز اجرای پروژه‌های عمرانی توسط دستگاه‌های اجرایی با کاربری فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و ... جلوگیری می‌شود، اعلام کرد: ساخت‌وساز پروژه‌های موردنیاز دستگاه‌های بهره‌بردار به اداراتی واگذار خواهد شد که با تشکیلات فنی در حوزه اجرا فعالیت دارند.

کد خبر: ۶۲٬۰۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha