۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵
کمبود ماسک در مازندران نداریم/ قیمت ۶۰۰۰ هزارتومانی هر ماسک
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

کمبود ماسک در مازندران نداریم/ قیمت ۶۰۰۰ هزارتومانی هر ماسک

ساری - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به هشدارهای اعلام شده در زمینه خطرات بیماری کرونا گفت: ماسک بهداشتی و مواد ضد عفونی کننده به اندازه کافی در استان وجود دارد.

حسینعلی قوانلو در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به هشدارهایی که دستگاه های مرتبط پزشکی در زمینه خطرات ویروس کرونا مطرح کرده اند، گفت: در حال حاضر ماسک بهداشتی و مواد ضد عفونی کننده به اندازه کافی در استان وجود دارد و کمبودی را در این بخش شاهد نیستیم.

وی با اظهار اینکه کارخانه تولید ماسک در استان با تمام ظرفیت درحال تولید است، گفت: در پی تقاضای کاذب برای خرید ماسک برخی سودجویان اقدام به سوأ استفاده و گرانفروشی کرده اند و از شهروندان تقاضا داریم هرگونه تخلف مانند گرانفروشی، احتکار و عدم درج قیمت را اطلاع رسانی کنند.

وی با عنوان اینکه ماسک فقط باید از طریق مراکز عرضه فروش کالای بهداشتی و داروخانه ها اراده شود، گفت: در صورت نگهداری ماسک و مواد ضدعفونی کننده در غیر این مراکز به عنوان احتکار با انان برخورد می شود.

به گزارش بازار، در پی صدور هشدارهای بهداشتی درزمینه خطر بیماری کرونا قیمت ماسک در برخی داروخانه های استان تا شش هزار تومان به ازای هر عدد رسیده است.

کد خبر: ۶٬۱۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha