۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
۹۵ درصد منابع بانکی در لرستان جذب شد
استاندار لرستان:

۹۵ درصد منابع بانکی در لرستان جذب شد

لرستان- استاندار لرستان با اشاره به جذب ۹۵ درصد منابع بانکی در لرستان گفت: ضرورت دارد شرایط برای سرمایه گذاران کسب و کار در استان فراهم شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، سید موسی خادمی در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با بیان اینکه لرستان رتبه پنجم کشور را از نظر جذب منابع بانکی به خود اختصاص داده است، اظهار داشت: بر اساس گزارش های ارائه شده حدود ۹۵ درصد از منابع بانکها در استان جذب شده است.

وی افزود: برخی از صادرکنندگان استانی در راستای تعهدات ارزی، مشکلاتی به لحاظ قوانین و مقررات دارند که مقرر شده از طریق مکاتبه با بانک مرکزی این موضوع حل شود.

استاندار لرستان با اشاره به پرداخت حق بیمه فعالیت های پیمانکاران عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی موظف هستند سهم تأمین اجتماعی را ظرف یک ماه پرداخت نمایند تا مشمول جریمه تأخیر و مشکلات مربوط به آن نشوند.

وی تصریح کرد: ضرورت دارد شرایط برای حضور سرمایه گذاران در حوزه کسب و کار فراهم شود و نباید برخوردهای سلیقه ای از طرف یک کارشناس در دستگاه اجرایی موجب ایجاد مشکل برای بخش خصوصی شود، همچنین ضروری است برای حضور سرمایه گذار، علاوه بر فرهنگ‌سازی در جامعه، سیستم های نظارتی نیز برای بهبود شرایط تلاش کنند.

کد خبر: ۶۱٬۴۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha