۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
افزایش قیمت نیسان مورانو ۲۰۲۱به دلیل استاندارد بالای ایمنی

افزایش قیمت نیسان مورانو ۲۰۲۱به دلیل استاندارد بالای ایمنی

نسخه ۲۰۲۱ نیسان مورانو علاوه بر اینکه با چهره جذاب قرار هست عرضه شود، دستخوش تغییرات ایمنی و استانداردی نیز قرار گرفته است. مجموع این تغییرات به ویژه در ایمنی منجربه افزایش قیمت خودرو می ‌شود.

بازار؛ گروه خودرو: شرکت خودروسازی نیسان، سال‌ ها است که موارنو را با همین فیس روی خط تولید دارد. هرچند که فیس لیفت ‌های برای این محصول انجام شده است. برای نمونه می‌ توان به فیس لیفت نسبتا متوسط برای مدل ۲۰۱۹ انجام شده است، اشاره داشت. این خودروساز ژاپنی در سال ۲۰۱۴ برای پاسخ به نیاز مشتریان، باز طراحی روی مورانو انجام داد، اما این طراحی با الگوهای از مدل ۲۰۰۷ همراه بود. با تمام این تفاصیل، مورانو یکی از مدل ‌های خوش فروش نیسان بوده که برای تقویت آن در بازار، این خودروساز ژاپنی قصد ایجاد تغییرات در آن را دارد.
نسخه ۲۰۲۱ نیسان مورانو علاوه بر اینکه با چهره جذاب قرار هست عرضه شود، دستخوش تغییرات ایمنی و استانداردی نیز قرار گرفته است. مجموع این تغییرات به ویژه در ایمنی منجربه افزایش قیمت خودرو می‌ شود. مدل ۲۰۲۱ مورانو با قیمت پایه ۳۵ هزار و ۵۱۰ دلار عرضه بازار خواهد شد. این قیمت نسبت به سال گذشته، ۹۸۰ دلار افزایش را تجربه کرده است.
اما مورانو در نسخه اس، قیمت بیشتر از پایه داشته و حدود ۱۰۹۵ دلار گران ‌تر شده است. این کراس اوور جذاب نیسان، در مدل جدید مجهز به ترمز اتوماتیک، سیستم ایمنی ۳۶۰ درجه نیسان، دوربین، صندلی گرم کن، مونروف، چرم کابین و... و. شده است. البته بخش اصلی این تزئینات در سه رنگ با سفارش مشتری امکان پذیر است. گفتنی است که مورانو اس جایگزین مورانو پریمیوم می‌ شود.

کد خبر: ۶۱٬۳۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha