۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
بانک های ایلام برای پرداخت تسهیلات کرونا تحرک بیشتری داشته باشند
استاندار ایلام:

بانک های ایلام برای پرداخت تسهیلات کرونا تحرک بیشتری داشته باشند

ایلام- استاندار ایلام با تاکید بر اینکه بانک های ایلام برای پرداخت تسهیلات کرونا تحرک بیشتری داشته باشند، گفت: اطلاع رسانی لازم به گروه های هدف در این خصوص انجام شود.

به گزارش خبرنگار بازار، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر سه شنبه در نشست شورای اشتغال و سرمایه گذاری استان ایلام در محل استانداری ایلام با عنوان این مطلب که بانک ها باید برای جذب تسهیلات تحرک بیشتری داشته باشند، تاکید کرد: باید قبل از پایان سال تسهیلات در حوزه های مختلف اشتغال روستایی، تسهیلات حمایت از صنوف آسیب دیده از کرونا و تسهیلات ودیعه مسکن جذب شود.

وی با انتقاد از روند پرداخت تسهیلات کرونا گفت: با وجود اینکه با فاصله در زمینه ثبت نام افراد برای دریافت تسهیلات در کشور اول هستیم اما مبلغ پرداختی بانک ها مناسب نیست و نیاز است که اعداد پرداختی افزایش یابد.

وی افزود: باید در نشست ها، عدد و رقم و میزان جذب تسهیلات با جزئیات بررسی شود.

استاندار ایلام اضافه کرد: باید اطلاع رسانی لازم در زمینه تسهیلات صورت گیرد و مردم به طور دقیق در جریان تسهیلات کرونا در حوزه ورزش و جوانان و هنر و همچنین تسهیلات ودیعه مسکن قرار گیرد.

سلیمانی دشتکی تاکید کرد: تسهیلات ودیعه مسکن با سود ۱۲ درصد به افراد پرداخت می شود و باید مردم در جریان این حمایت ها قرار گیرند و از آنها استفاده کنند.

وی در خصوص تسهیلات کرونا نیز اظهار داشت: دو رسته جدید دیگر در حوزه ورزش و جوانان و گروه فرهنگ و هنر به ۱۴ رسته صنوف آسیب پذیر از کرونا اضافه شدند که نیاز است اطلاع رسانی لازم در این زمینه به گروه های هدف انجام شود.

وی افزود: باشگاه های ورزشی، بخش خصوصی ورزش، هنرمندان، خبرنگاران و گروه های مختلف هنری اضافه شدند و گروه های دیگر در دست بررسی است تا بتوانند از این تسهیلات استفاده کنند.

کد خبر: ۶۰٬۹۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha